کد خبر : 1689856 | 26 خرداد 1399 ساعت 18:17 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس با یک تغییر مهم در فینال کوپا ایتالیا؟

این احتمال وجود دارد که مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس در بازی فینال کوپا ایتالیا مقابل ناپولی از میرالم پیانیچ در ترکیب اصلی خود استفاده نکند.

یوونتوس با یک تغییر مهم در فینال کوپا ایتالیا؟

به گزارش "ورزش سه"، با وجود تساوی یوونتوس در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، اما این تیم به لطف گل زده در خانه میلان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند و در همین رابطه آنها باید روز چهارشنبه در ورزشگاه المپیکو رم به مصاف تیم آماده ناپولی بروند.

 

گونسالو اگواین، جورجو کیه لینی، آرون رمزی و مریح دمیرال در بازی روز جمعه مقابل روسونری غایب بودند و بعید به نظر می‌رسد که آنها شانسی برای حضور در دیدار فینال نیز داشته باشند.

 

 

1496322

 

 

بر اساس ادعای توتومرکاتو مائوریتزیو ساری تصمیم گرفته که تیمش را با تغییرات جزئی به مسابقه فینال بفرستد. بر این اساس هافبک بوسنیایی یعنی میرالم پیانیچ در بازی برابر میلان ناامیدکننده ظاهر شده بود احتمالاً جای خود را در ترکیب اصلی به سامی خدیرا خواهد داد. همچنین رودریگو بنتانکور نیز مهره غیرقابل جانشین تیم سرمربی ایتالیایی به نظر می‌رسد.

 

نکته کلیدی دیگر اینکه مانند دیدار برابر میلان داگلاس کاستا در مسابقه فینال نیز در کنار کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا مثلث خط حمله بیانکونری را تشکیل خواهند داد.

 

 

1471622

دیدگاه‌ها