کد خبر : 1690221 | 28 خرداد 1399 ساعت 16:14 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرشاد و فرزاد؛ دوقلوهای سمت راست فولاد (عکس)

فرزاد جعفری با حضور فرشاد احمدزاده در تیم فولاد قدرت نفوذ و تأثیرگذاری بیشتری در حملات پیدا کرده است.

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد روز گذشته موفق شد در دومین دیدار تدارکاتی خود برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی برسد. پاتوسی همچنان غایب اردوی قرمزپوشان اهوازی است و البته کاپیتان والی به دلیل مصدومیت ادامه مسابقات را از دست داده است.

 

یکی از نکات قوت تیم فولاد را می‌توان هماهنگی در سمت راست این تیم بین مدافع و وینگر راست دانست. فرزاد جعفری و فرشاد احمدزاده دو بازیکنی هستند که در سه بازی اخیر این تیم در لیگ‌برتر از خود عملکرد خوبی را نشان دادند.


فرزاد جعفری پس از تغییرات در نیم‌فصل نفوذهای بیشتری انجام می‌دهد تا علاوه بر کارهای دفاعی بتواند در امور هجوم نیز به تیم کمک کند.

 

1503783

 

احمدزاده نیز پس از جدایی از پرسپولیس و حضور درفولاد تیم دیگر قرمزپوش لیگ، با آرامش و تمرکز بیشتری به کار خود ادامه می‌دهد تا بتواند روزهای اوج خود در فوتبال ایران را تکرار کند. نمرات سایت‌های آمار بازیکنان نشان می‌دهد او یکی از بهترین خریدهای نیم‌فصل لیگ‌برتر بوده که جواد نکونام و سعید آذری توانستند از بازار نقل‌و انتقالات به تیمشان ببرند. این زوج در صورتی که از سوی کادرفنی فولاد مورد استفاده قرار بگیرد باید همچنان توانایی‌های خود را نشان بدهند و در رسیدن فولاد به هدف اصلی خود تلاش کنند.

عکس از مسعود اکبری

 

1503784

دیدگاه‌ها