کد خبر : 1690241 | 28 خرداد 1399 ساعت 18:28 | 31.5K بازدید | 1 دیدگاه

تیری آنری:

بازیکن بارسا بودم ولی قلبم در آرسنال بود

تیری آنری از بارسا به عنوان تیمی که ذهنیتش به فوتبال را عوض کرد یاد می کند ولی تیم محبوبش آرسنال باقی خواهد ماند.

بازیکن بارسا بودم ولی قلبم در آرسنال بود

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم سپری کردن دورانی فراموش نشدنی در آرسنال، تیری آنری هرگز فاتح لیگ قهرمانان نشد و این اتفاق بالاخره در سال 2009 با لباس بارسلونا در فینال رم مقابل شیاطین سرخ رخ داد. او سال 2007 به بارسا پیوست و تا 2010 عضو این باشگاه بود.

ستاره فرانسوی می گوید بارسا ذهنیت او را درباره فوتبال تغییر داده اما قلبش همیشه با آرسنال بوده است.

 

 

1502569

 


آنری گفت:« زمانی که به بارسلونا پیوستم، چیزهای بی‌شماری درباره فوتبال یاد گرفته بودم. فکر می‌کردم فوتبال را به اندازه کافی می‌شناسم اما بارسلونا ذهنیتم را نسبت به فوتبال تغییر داد و من دوباره مورد برنامه‌ ریزی قرار گرفتم. واقعا بارسلونا خاص بود.»


تیری آنری که فوتبال خود را از موناکو آغاز کرده، پس از گذراندن مدت کوتاهی در یوونتوس در سال 1999 به آرسنال پیوست تا دوران موفقش آغاز شود. آنری 8 سال برای آرسنال بازی کرد و یکی از اسطوره‌های این تیم به شمار می‌رفت. 254 بازی و 174 گل برای توپچی‌ها نشان از نمایش‌های بی‌نظیر او برای لندنی‌ها می‌دهد اما او در سال 2007 و در انتقالی عجیب جمع آرسنالی‌ها را ترک کرد و به بارسلونا پیوست. جایی که توانست به همراه بارسلونای گواردیولا شش‌گانه فتح کند.

 

 

1494556

 


آنری در ادامه افزود:« رقابت برای من بر هر چیزی ارجحیت دارد. این چیزی است که حال من را بهتر می‌کند. زمانی که به بارسلونا رفتم، رونالدینیو در سمت چپ بازی می‌کرد، اتوئو وسط بود و مسی در سمت راست حضور داشت و کسی هم به من نگفته بود قرار است در ترکیب اصلی بازی کنم.

می‌توانید به یک جا بروید اما قلب تان جای دیگری بماند. این مسئله در آن زمان برای من اتفاق افتاد.»

 

 

1467238

دیدگاه‌ها