کد خبر : 1693160 | 11 تیر 1399 ساعت 17:15 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

رفتار باورنکردنی زیدان در قبال اشرف حکیمی

زین الدین زیدان سرمربی رئال در دوران حضور قرضی اشرف حکیمی در دورتموند، حتی یک بار با این بازیکن صحبت نکرد.

رفتار باورنکردنی زیدان در قبال اشرف حکیمی

به گزارش "ورزش سه"، اشرف حکیمی تابستان دو سال پیش بود که با قراردادی قرضی و دو ساله از رئال راهی دورتموند شد. او در رئال ذخیره دنی کارواخال بود و تصمیم گرفت به تیمی برود که بتواند دقایق بیشتری بازی کند. انتخاب او دورتموند بود و دو سال فوق العاده را هم در این باشگاه پشت سر گذاشت و ارزش او به 60 میلیون یورو افزایش پیدا کرد.

 

 

1506284

 

 

در حالی که تصور می شد رئال او را برای مدت زمانی طولانی حفظ کند؛ اما با عدم تمایل خود بازیکن برای تمدید قرارداد و با توجه به اینکه تنها یک سال از قراردادش باقیمانده بود، در نهایت تصمیم بر این شد که او راهی باشگاهی دیگر شود. اینتر میلان با پرداخت 40 + 5 میلیون یورو اشرف را برای 5 سال آینده در اختیار خواهد داشت. او روز گذشته وارد میلان شد تا در تست های پزشکی اینتر شرکت کند و به زودی قراردادش رسما اعلام خواهد شد.

 

برای بسیاری عجیب است که چرا رئال مادرید تلاشی برای حفظ اشرف نکرد و این بازیکن را به راحتی از دست داد.

 

 

1504806

 

 

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعا شد که زین الدین زیدان در دو سال گذشته حتی یک بار هم با اشرف تماس نگرفته و جویای وضعیت او نشده است. اتفاقی که دلخوری شدید ستاره مراکشی را در پی داشت و او متوجه شد که در ایده های سرمربی فرانسوی جایی ندارد؛ در حالی که این خود زیدان بود که فصل 18-2017 اشرف را به تیم اول رئال منتقل کرد.

واقعیت این است که دنی کارواخال مدافع راست ثابت در برنامه های زیدان است و اشرف در صورت بازگشت باید با ملی پوش اسپانیایی رقابت می کرد در حالی که او در اینتر بازیکن ثابت خواهد بود و مهمتر اینکه شش میلیون یورو نیز دستمزد دریافت خواهد کرد؛ یعنی دو برابر دستمزد پیشنهادی رئال.

دیدگاه‌ها