کد خبر : 1693656 | 14 تیر 1399 ساعت 15:38 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

فهرست بارسا برابر ویارئال؛ شام آخر کیکه ستین؟

کیکه ستین سرمربی بارسا اسامی 24 بازیکن را برای سفر به کاستلون برای مصاف با ویارئال اعلام کرد. دیداری که شاید آخرین حضور او روی نیمکت بارسا باشد.

فهرست بارسا برابر ویارئال؛ شام آخر کیکه ستین؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در لا سرامیکا باید دیدار حساسی را برابر ویارئال برگزار کند. بارسا محکوم به پیروزی است اما در سوی دیگر میدان، تیم میزبان هم نیاز حیاتی به سه امتیاز دارد. 

 

 

1508372

 

 

دیدار ویارئال و بارسا پس از مصاف حساس بیلبائو-رئال مادرید برگزار می شود و اگر کهکشانی ها پیروز شده باشند، فشاری مضاعف به بارسا وارد خواهد شد. احتمالا هر نتیجه ای غیر از پیروزی، باعث برکناری کیکه ستین از بارسلونا خواهد شد.

ستین که فرانکی دی یونگ و ساموئل اومتیتی را در اختیار ندارد، هشت بازیکن از تیم دوم و جوانان باشگاه را وارد فهرست بازی با ویارئال کرده و یکی را قبل از بازی خط خواهد زد.

سرمربی بارسا تنها 16 بازیکن از تیم اول را در دسترس دارد. از بین آنها لوئیس سوارز، آرتورو ویدال، جونیور فیرپو و ایوان راکیتیچ با دریافت یک کارت زرد دیگر، دربی کاتالونیا برابر اسپانیول را از دست خواهند داد.

 

 

1507931

 

 

فهرست بارسا برابر ویارئال: مارک تراشتگتن، نتو، سمدو، ریکی پویج، سرجی روبرتو، پیکه، جوردی آلبا، لنگله، جونیور فیرپو، سرخیو بوسکتس، ویدال، راکیتیچ، آرتور ملو، برایثویت، گریزمان، مسی، سوارز، آرائوخو، کویادو، پنیا، کوئنکا، مورر، مونچو

 

 

 

دیدگاه‌ها