کد خبر : 1697280 | 31 تیر 1399 ساعت 11:11 | 42.2K بازدید | 4 دیدگاه

چهار تیم منتخب لالیگای 2020 به انتخاب مارکا

یورو در کوره؛ چه کسانی بیشترین پول را در اسپانیا سوزاندند

روزنامه مارکا در پایان فصل لالیگا به معرفی یازده بازیکن منتخب‌، یازده پدیده‌، یازده بازیکن ناکام و چند دسته‌بندی دیگر در این فصل پرداخته.

یورو در کوره؛ چه کسانی بیشترین پول را در اسپانیا سوزاندند

به گزارش "ورزش سه"، با پایان یافتن فصل لالیگا روزنامه اسپانیایی مارکا به بررسی برندگان و بازندگان این فصل پرداخته و با تقسیم آنها در چند دسته‌بندی مختلف مثل یازده بازیکن برتر، یازده پدیده‌، یازده ناکام و دیگر دسته‌بندی‌ها تلاش کرده یک جمع‌بندی از ستاره‌های این فصل لیگ اسپانیا ارائه دهد.

 

یازده ستاره طلایی

تیم منتخب فصل لالیگا که مارکا از آن به عنوان یازده ستاره طلایی یاد کرده همانطور که انتظار می‌رود در قرق ستاره‌های رئال مادرید است. کورتوا فاتح جایزه زامورای فصل در درون دروازه‌، راموس در خط دفاعی‌، کاسمیرو در خط میانی و بنزما به عنوان مهاجم نوک. مسی فاتح جایزه پیچیچی، اوکامپوس و اودگارد هم این تیم طلایی را تکمیل می‌کنند.

 

تیبو کورتوا (رئال مادرید) - کارلوس (سویا)- سرخیو راموس(رئال مادرید)- فلیپه (اتلتیکو)- کازورلا (ویارئال)- کاسمیرو (رئال مادرید)- اوکامپوس (سویا)- اودگارد (سوسیداد)- جرارد مورنو (ویارئال)- بنزما (رئال مادرید)- لیونل مسی (بارسلونا)

 

1513088

 

یازده ستاره نقره‌ای

فارغ از یازده ستاره‌ای که در بالا به آنها اشاره شد بازیکنان زیادی هستند که هواداران تیمهای اسپانیایی آنها را هم شایسته حضور در تیم منتخب فصل می‌دانند. مارکا یازده نفر از این ستاره‌ها را با عنوان یازده ستاره نقره‌ای انتخاب کرده. هر کدام از این یازده ستاره در رسیدن تیمهای خود به هدف‌هایشان در این فصل نقش مهمی داشتند. از جمله آنها می‌توان به اوبلاک، پیکه‌، کروس و اویارزابال اشاره کرد.

 

اوبلاک (اتلتیکو)- دینه (ختافه) - واران (رئال مادرید) - پیکه (بارسلونا)- ناواس (سویا)- دی یونگ (بارسلونا)- کروس (رئال مادرید)- رائول گارسیا (بیلبائو)- اویارزابال (سوسیداد)- چیمی (اوساسونا)- مارکوس یورنته (اتلتیکو)

 

1513089

 

یازده پدیده

این یازده ستاره جوان با درخشش خود در این فصل لیگ اسپانیا نگاه‌های زیادی را به خود جلب کردند. کسانی که فصل را به عنوان بازیکنانی ناشناخته شروع کرده ولی به تدریج نام‌شان را به عنوان پدیده‌های جوان مطرح کردند. کسانی مثل سالیسو، پاو، تورس، والورده، فران، کوبو و آنسو فاتی.

 

آیتور (لوانته) - سالیسو (وایادولید)- تورس (ویارئال)- داورتا (گرانادا)- کوبو (مایورکا)- والورده (رئال)- اودگارد (سوسیداد)- فران (والنسیا)- آنسو فاتی (بارسلونا)- فرناندس (گرانادا)- چیمی آویا (اوساسونا)

 

1513090

 

یازده بازیکن ناکام

یازده بازیکنی که در این فصل از آنها به مراتب بیشتر از آنچه دیده شد انتظار می‌رفت. برخی از آنها مثل ژائو فلیکس یا آنتوان گریزمان البته در برهه‌هایی از فصل نمایش‌هایی درخشان داشتند ولی انتظار می‌رفت برای تیم‌هایشان نقشی به مراتب مهمتر بازی کنند. از دیگر ستاره‌های این فهرست می‌توان به یوویچ‌، وارگاس و رونی لوپز اشاره کرد.

 

کیله‌سن (والنسیا)- جونیور (بارسلونا)- کایرو (اسپانیول)- کوریا (والنسیا)- ژائو فلیکس (اتلتیکو)- وارگاس (اسپانیول)- سوارز (سلتا)- لوپز (سویا)- ایگلسیاس (بتیس)- یوویچ (رئال مادرید)- گریزمان (بارسلونا)

 

1513093

 

یازده جوان زیر 21سال

ستاره‌های زیر 21سال در این فصل لالیگا درخشش قابل توجهی داشتند و نوید آینده‌ای روشن برای این لیگ دادند. از کشفهای جدیدی مثل مونچی و کوئونده تا مادریدی‌هایی مثل والودره و وینیسیوس یا ستاره‌هایی مثل فران و آنسو فاتی. کمتر لیگ فوتبالی در دنیا می‌تواند چنین تیم فوق‌العاده‌ای از ستاره‌های زیر 21سال داشته باشد.

 

مارتین (بتیس)- کوچورلا (ختافه)- کوئونده (سویا)- سالیسو (وایادولید)- اودگارد (سوسیداد)- والورده (رئال مادرید)- فران تورس (والنسیا)- وینیسیوس (رئال مادرید)- ایساک (سوسیداد)- آنسو فاتی (بارسلونا)

 

1513097

 

دیدگاه‌ها