کد خبر : 1697498 | 01 مرداد 1399 ساعت 14:22 | 19.1K بازدید | 2 دیدگاه

خورخه والدانو:

قهرمانی رئال، پیروزی زیدان بر مسی بود

سرمربی و بازیکن سابق رئال مادرید در ومصاحبه با فرانس فوتبال قهرمانی رئال را بیش از هر چیزی متوجه زین الدین زیدان دانست.

قهرمانی رئال، پیروزی زیدان بر مسی بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پنجشنبه گذشته پس از پیروزی 2-1 بر ویارئال توانست برای سی و چهارمین بار عنوان قهرمانی لالیگا را جشن بگیرد. این قهرمانی در حالی حاصل شد که رئال تا پیش از وقفه لالیگا دو امتیاز کمتر از بارسا داشت ولی با از سرگیری رقابت ها توانست 10 برد متوالی کسب کرده و به لطف امتیاز از دست دادن های بارسا جام را بالای سر ببرد. رئال با 87 امتیاز و 5 امتیاز بیشتر از بارسا عنوان نخست را کسب کرد.

 

 

1513346

 

 

خورخه والدانو یکی از اسطوره های باشگاه رئال مادرید در مصاحبه با فرانس فوتبال و در مورد قهرمانی تیم محبوبش گفت:« زیدان بالاخره بر لیونل مسی پیروز شد. قهرمان کردن رئال بدون حضور رونالدو با وجود مسی در بارسلونا سخت تر از آنچه است که تصور می کنید ولی زیدان موفق به انجام این کار به نظر غیرممکن شد.»

 

 

1512585

 

 

والدانو ادامه داد:« زیدان بارها مرا در طول فصل شگفت زده کرد. او با افزایش تجربه، اشتباهات گذشته را تکرار نکرد. زیدان به عنوان مربی حالا بسیار بهتر از سال های گذشته است. افزایش علم و آگاهی که سال به سال و ماه به ماه بیشتر شده، در نهایت منجر به یک قهرمانی بی همتا برای رئال شد.

او از هر نظر که فکرش را بکنید پیشرفت کرده است. زیدان یک مربی باهوش و حرفه ای است و می تواند از تجربیاتش به بهترین شکل استفاده کند. زیدان رئال را قهرمان کرد چرا که توانست بهتر از هر کسی تیمش را با موقعیت جدیدی که درش قرار داشت، وفق بدهد. زیدان می دانست که برای پیروزی بر بارسلونای مسی باید یک تیم متحد و منسجم در همه زمینه ها را روانه میدان کند. رئال واقعا یک تیم بود و اینگونه هم قهرمان شد.»

 

دیدگاه‌ها