کد خبر : 1697507 | 01 مرداد 1399 ساعت 14:58 | 14.8K بازدید | 2 دیدگاه

اسپورت 1 ادعا کرد

مقایسه آلابا با راموس برای بهتر شدن قرارداد با بایرن!

رسانه آلمانی ادعا کرد که مدیر برنامه های دیوید آلابا برای بالاتر بردن دستمزد این بازیکن، به مقایسه او با سرخیو راموس پرداخته است.

مقایسه آلابا با راموس برای بهتر شدن قرارداد با بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد دیوید آلابا با بایرن مونیخ تنها یک سال دیگر باقیمانده و پینی زاهاوی مدیر برنامه های ستاره اتریشی این روزها در حال مذاکره با حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن است. دو طرف اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده اند. آلابا مدافع چپی که به عنوان مدافع میانی هم برای بایرن بازی می کند، سومین مدافع ارزشمند دنیا از نگاه وبسایت ترانسفرمارکت است. ارزش او 65 میلیون یورو تخمین زده می شود و از این حیث پایین تر از الکساندر آرنولد(لیورپول) و ماتایس دی لیخت(یوونتوس) قرار می گیرد.

او سال 2008 بود که از آستریا وین راهی بایرن شد و در 28 سالگی از تیم های بزرگی به خصوص در اسپانیا(بارسلونا) پیشنهاد دارد ولی رویای این بازیکن بازنشستگی با پیراهن بایرن است.

 

 

1513381

 

 

طبق ادعای اسپورت 1 دیوید آلابا به هر قیمتی حاضر به ماندن در بایرن نیست و توقع او برای تمدید قرارداد، افزایش قابل توجه دستمزد است. پینی زاهاوی ایجنت باتجربه آلابا در مذاکره با بایرن به مقایسه این بازیکن با سرخیو راموس پرداخته و گفته است که آلابا مدافعی باکیفیت تر از راموس است و دستمزد او باید در حد و اندازه های کاپیتان رئال باشد(15 میلیون یورو در سال). درخواستی که هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است.

 

یک مقایسه آماری بین آلابا و راموس نشان می دهد که از لحاظ تعداد پاس و دقت آن، ستاره اتریشی بهتر از راموس در فصل جاری کار کرده است. در تعداد پاس، 81 به 61 پیش است و در دقت نیز 91 درصد پاس های آلابا صحیح بوده اند. او 18 پاس خطرناک به درون محوطه جریمه ارسال کرده اما راموس هشت بار این کار را انجام داده است. از لحاظ گلزنی اما راموس کاملا برتر از آلابا بوده است: 11 برابر یک.

 

 

1507805

 

 

آلابا با 1.8 متر قد در جنگ های هوایی تنها 44 درصد برنده بوده و از این حیث پایین تر از راموس قرار می گیرد. بهترین عملکرد را ویرژیل فن دایک داشته با 76 درصد موفقیت.

متوسط توپگیری آلابا نیز 4 توپ در هر بازی است و از این حیث نیز او پایین تر از راموس و دیگر مدافعان بزرگ دنیا قرار می گیرد. مگوایر و کولیبالی از یونایتد و ناپولی در هر بازی به طور متوسط 10 بار توپگیری می کنند.

 

دیدگاه‌ها