کد خبر : 1697596 | 01 مرداد 1399 ساعت 21:52 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی و سودای دوازدهمین کلین‌شیت؛

ماموریت ویژه در بازی شماره 463!

سنگربان باتجربه شهر خودرو بدون تردید یکی از امیدهای اصلی سهراب بختیاری زاده در دیدار شش امتیازی فردا خواهد بود.

ماموریت ویژه در بازی شماره 463!

به گزارش "ورزش سه" در یکی از مهم‌ترین دوئل‌های فصل قرار است فرداشب در مشهد، شاگردان سهراب بختیاری زاده در شهر خودرو به مصاف تراکتورِ ساکت الهامی بروند که نتیجه این دیدار می‌تواند نقش‌آفرین در سرنوشت تیم‌های مدعی سهمیه آسیایی داشته باشد؛ تراکتوری‌ها به دنبال حفظ جایگاه دوم خود و روند عالی‌شان برابر تیم های مدعی هستند و عنابی‌پوشان مشهدی برای جبران شکست برابر پارس جنوبی جم و بقا در جمع مدعیان، به میدان خواهند رفت.

 

یکی از مهره‌های کلیدی و مهم دیدار پرستاره فردا، سید مهدی رحمتی سنگربان شهر خودرو است؛ دروازه بانی که در دیدار رفت بدترین روز فصل خود را گذراند و سه بار دروازه‌اش باز شد. رحمتی که با گل‌هایی که در دوئل با پارس جنوبی جم هفته گذشته دریافت کرد، 400مین گل خورده‌اش در لیگ برتر به ثبت رسید، ماموریت ویژه‌ای در چهارصد و شصت و سومین بازی لیگ برتری‌اش دارد و باید با ثبت کلین شیت تیمش را در جمع مدعیان حفظ کند.

 

رحمتی که شاید بتوان گفت بهترین بازیکن فصل شهر خودرویی‌ها بوده تا اینجای فصل یازده کلین شیت کرده و می‌تواند فردا آمارش را با رشید مظاهری سنگربان تراکتور در عدد 12 برابر کند؛ مظاهری در دیدار فردا به دلیل محرومیت غایب است و سنگربان کهنه کار فوتبال ایران فرصت ایده‌آلی دارد تا آمارش در این فصل را با گلر محروم تراکتوری‌ها برابر کند.

دیدگاه‌ها