کد خبر : 1697943 | 03 مرداد 1399 ساعت 15:29 | 25.8K بازدید | 4 دیدگاه

مانوئل نویر:

تراشتگن؟ من بهترین دروازه بان آلمانم

مانوئل نویر خودش را بهترین گلر آلمان می داند و فیکس بودن در تیم ملی را نیز تصمیم درستی از سوی کادر فنی دانست.

تراشتگن؟ من بهترین دروازه بان آلمانم

به گزارش "ورزش سه"، پس از درخشش مارک آندره تراشتگن در سه فصل تاخیر حالا او مدعی پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان است ولی این پیراهن را مدت هاست که مانوئل نویر بر تن دارد و قصد ندارد فعلا آن را از دست بدهد. سال گذشته تنش هایی در این زمینه را نیز شاهد بودیم ولی در نهایت یوآخیم لوو سرمربی مانشافت تاکید کرد که برای او نویر همچنان گلر شماره یک است و تراشتگن در جایگاه دوم قرار دارد.

 

 

1439852

 

 

تراشتگن امسال در کنار مسی بهترین بازیکن فصل بارسا بود. فصلی که تا به اینجا تلخ و توام با ناکامی بوده است. در سوی دیگر نویر توانسته با بایرن قهرمان بوندسلیگا و جام حذفی شود و به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ است.

 

نویر در مصاحبه جدید خود و در واکنش به رقابتش با تراشتگن گفت:« من دروازه بان شماره یک آلمانم. کدام مربی بهترین دروازه بانش را در ترکیب اصلی قرار نمی دهد؟ تردیدی در بهترین بودنم ندارم؛ با وجود اینکه 34 ساله ام و دیگر 17 ساله نیستم. وقتی شماره یک بایرن و تیم ملی آلمان هستید، پیوسته در حال رقابتید و رقبا سعی در پایین کشیدن تان دارند ولی من همیشه از این چالش استقبال کرده ام.»

 

نویر در مورد لیگ قهرمانان هم گفت:« پس از بوندسلیگا و جام حدفی هدف مان فتح لیگ قهرمانان است تا بتوانیم سه گانه را به دست بیاوریم که بهترین پایان برای این فصل عجیب خواهد بود. بازی برابر ما برای هر حریفی دشوار خواهد بود.»

 

 

1493154

دیدگاه‌ها