کد خبر : 1698427 | 05 مرداد 1399 ساعت 20:21 | 55K بازدید | 13 دیدگاه

روش جدید باشگاهداری در پرسپولیس

قهرمان شدید، چهل درصد هم تخفیف بدهید

سیدجلال حسینی می‌گوید او هم در میان هفت بازیکنی قرار دارد که مطالباتشان پرداخت نشده ولی اینطور توضیح می دهد که رسول پناه قول حل این مشکل را داده است.

 قهرمان شدید، چهل درصد هم تخفیف بدهید

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که باشگاه پرسپولیس آماده برپایی چهارمین جشن قهرمانی در لیگ برتر می شود، مشکلی در این باشگاه در حال بالا گرفتن است و باعث ناراحتی هفت هشت بازیکن اصلی تیم شده است.


ماجرا از این قرار است که مطالبات این هفت هشت بازیکن از سال گذشته و علیرغم قول هایی که از سوی دو مدیرعامل سابق و سرپرست فعلی باشگاه به بازیکنان داده شده، پرداخت نشده و با توجه به پایین آمدن ارزش پول ملی، ناراحتی بازیکنان را به همراه داشته است.


اما درخواستِ رسول پناه سرپرست باشگاه، موجبات دلخوری بیشتر این چند بازیکن هم فراهم کرده؛ درخواستی که طی آن از بازیکنان پرسپولیس خواسته شده تا 40 درصد از مطالبات سال گذشته خود را به باشگاه ببخشند و با توجه به شرایط اقتصادی این روزهای کشور، این مطالبه با عصبانیت بیشتر این چند بازیکن مواجه شده است.

 

 

1514616

 


سیدجلال حسینی کاپیتان باتجربه سرخپوشان پایتخت که چهارمین عنوان قهرمانی خود را با این تیم جشن خواهد گرفت، ضمن تایید این موضوع در گفتگویی که با رادیو ایران داشت، در رابطه با این مسئله و این درخواست اینطور توضیح داده است:« من هم در میان همین 7 بازیکن هستم. آقای رسول پناه باید این کار را انجام دهد. ما هفت هشت بازیکن هستیم که از سال قبل طلب داریم. قرار بود آقای عرب این مطالبات را پرداخت کنند که نکردند. بعد قرار شد آقای انصاری فرد بدهند که باز ندادند و حالا هم هنوز این کار صورت نگرفته است.»


او سپس با اشاره به چرایی انتقال این مطالبات به سال جدید بیان کرد:« آقای عرب یا آقای انصاری فرد پول سال قبل را ندادند ولی در میان مطالبات امسال حساب کردند ولی آقای رسول پناه قول داده اند که این مشکل حل شود و امیدواریم که این مشکل را ایشان حل کنند.»


بازیکنان پرسپولیس رابطه خوبی با سرپرست فعلی باشگاه ندارند و این موضوع را چندی پیش با انتشار یک پست مشترک اینستاگرامی به اطلاع او رساندند و حالا این مشکل و پرداخت نشدن مطالبات مربوط به سال گذشته چند بازیکن اصلی این تیم، می تواند روابط میان مدیران و بازیکنان پرسپولیس را تیره تر از قبل هم بکند.

دیدگاه‌ها