کد خبر : 1702378 | 26 مرداد 1399 ساعت 00:04 | 26.8K بازدید | 2 دیدگاه

کابوس حذف؛ بیخ گوش پپ گواردیولا! (عکس)

بر خلاف تصور این لیون بود که در نیمه اول موفق شد دروازه منچسترسیتی را باز کند.


به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در سالهای اخیر بر خلاف موفقیت های متوالی در انگلیس، در لیگ قهرمانان توفیقی نداشته و زیر نظر پپ گواردیولا حتی یک بار به مرحله نیمه نهایی نیز نرسیده است. با حذف یوونتوس مقابل لیون، به نظر می رسید این بار سیتیزن ها بتوانند به راحتی راهی نیمه نهایی شوند، اما فعلا این نماینده فرانسه است که موفق شده در دقیقه 24 توسط مکسول کورنه به گل اول بازی دست یابد. سیتی بازی را خوب آغاز کرد، اما در کمال تعجب این لیون بود که به گل اول دست یافت.

 

ضدحمله سریع بازیکنان لیون باعث شد در نهایت مکسول کورنه مقابل دروازه صاحب فرصت گلزنی شود و این بازیکن بهترین بهره را از خروج اشتباه ادرسون و ناهماهنگی مدافعان حریف برد تا با ضربه ای مواج به گوشه دروازه لیون را پیش اندازد. البته ابتدا تصور بر آن بود مهاجم لیون در موقعیتی آفساید موفق به گلزنی شده، اما در نهایت گروه VAR با بررسی صحنه حکم به صحت آن دادند.

 

منچسترسیتی آخرین نماینده انگلیس در لیگ قهرمانان است و پیش از این تیم هایی چون لیورپول، تاتنهام و چلسی در مراحل حذفی با این رقابت ها وداع کرده اند. پپ گواردیولا امیدوار است در این حدود 65 دقیقه باقیمانده تیمش گل دریافتی را جبران کند و این بار کابوس نرسیدن به نیمه نهایی دوباره تکرار نشود.

 

1520012

 

1520009

 

1520010

 

1520011

دیدگاه‌ها