کد خبر : 1702866 | 28 مرداد 1399 ساعت 15:46 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

دوراهی بازیکنان نفت MIS؛ اعتصاب یا جوانمردی؟

بازیکنان نفت مسجدسلیمان نسبت به نقد نشدن چک های خود دلخور هستند.

دوراهی بازیکنان نفت MIS؛ اعتصاب یا جوانمردی؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان یکی از تیم های لیگ برتر است که از نبود امکانات سخت افزاری رنج می برد و مشکلات مالی بسیاری دارد. اعضای این تیم از حدود 7 ماه قبل هیچ دریافتی نداشتند و حالا از نظر روحی در شرایط پایینی بسر می برند.


در این باره مدیران باشگاه نفت چکی به مبلغ 20 درصد از قرارداد اعضای تیم را به تاریخ 28 مرداد ماه به آنها داده بودند اما امروز که موعد آن بود چک های باشگاه نقد نشد تا اردوی نفت در شوک فرو برود.


در این شرایط بازیکنان نفت مسجدسلیمان نسبت به نقد نشدن چک ها ناراحت هستند و زمزمه هایی درباره اعتصاب در تمرین نیز شنیده می شود. مساله ای که آنها را برای تحریم تمرین دودل کرده اما دیدار پایانی لیگ برتر با پارس جنوبی است.


با توجه به اینکه پارس جم در کورس سقوط است و نفت مسجدسلیمان در سرنوشت دومین تیم سقوط کننده به لیگ یک نقش بسزایی دارد، بازیکنان این تیم اعتقاد دارند دور از جوانمردی است اگر بخواهند حضور در تمرینات را در آستانه این بازی مهم تحریم کنند که شاید در مسابقات حق به حقدار نرسد.


از این رو اعضای تیم نفت در یک دوراهی عجیب مانده اند و باید دید آنها در قبال نقد نشدن چک های خود چه تصمیمی را خواهند گرفت.


دیدار نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی ساعت 20:45 روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها