کد خبر : 1703450 | 31 مرداد 1399 ساعت 15:19 | 39.2K بازدید | 2 دیدگاه

فصل رویایی بد تمام شد؛

لکه سیاه علیه روزهای سفید رحمتی در مشهد

سنگربان کهنه‌کار فوتبال ایران نتوانست پایان خوشی را در شهر خودرو سپری کند و احتمالا اولین بازیکن جدا شده از جمع عنابی‌پوشان مشهدی در بازار نقل و انتقالات خواهد بود.

 لکه سیاه علیه روزهای سفید رحمتی در مشهد

به گزارش "ورزش سه" شاید بزرگ‌ترین غایب هفته پایانی لیگ نوزدهم، سید مهدی رحمتی بود؛ سنگربان قدیمی و کهنه‌کاری که رکورددار بازی در ادوار لیگ برتر است و امسال هم در تمامی بازی‌های شهر خودرو در لیگ برای تیمش به میدان رفت. او که در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ناجی مشهدی‌ها شد و در واقع با درخشش و پنالتی که مقابل کریم انصاری فرد گرفت، حکم اولین صعود مشهدی‌ها به آسیا را امضا کرد، در لیگ برتر هم روزهای درخشانی را گذراند اما پایان خوشی نداشت.


با حضور سهراب بختیاری زاده ، ورق بر علیه مهدی رحمتی برگشت و او که با سیزده کلین‌شیت در مشهد، روزهای فوق‌العاده خوبی را سپری کرده بود از لیست شهر خودرو کنار رفت؛ این اتفاق دقیقا پس از شکست شهر خودرو مقابل سپاهان رخ داد و درحالیکه گفته می‌شد او با نظر مدیران برمی‌گردد این اتفاق رخ نداد.


در نهایت  دیشب مشهدی‌ها در غیاب مهدی رحمتی مقابل نساجی به میدان رفتند؛ البته که بازی ضعیف نساجی در خط حمله باعث شد تا شب بی‌خطری را دروازه شهر خودرو سپری کند و توپی به سمت متین صفائیان، سنگربان جوان و گمنام مشهدی‌ها نیامد.


در حال حاضر اگرچه بخشی از  هواداران مشهدی مخالف جدایی مهدی رحمتی هستند اما مرغ سهراب یکپا دارد و او حاضر به ادامه کار با رحمتی نیست مگر آنکه باشگاه گلر باتجربه اش را به وی ترجیح دهد. درنهایت رحمتی بدون شک بازیکنی نیست که روی زمین بماند چه در مشهد و چه در سیرجان و تهران و هرجای دیگر.

دیدگاه‌ها