کد خبر : 1704363 | 05 شهریور 1399 ساعت 13:47 | 60.2K بازدید | 3 دیدگاه

برد و قهرمانی برای پرسپولیس عادی شده است

رویانیان: بشار بعد از گلزنی جایزه‌اش را از من بگیرد

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس به فضای کری خوانی پیش از دربی ورود کرد و پرسپولیس را شایسته برتری مقابل حریف دانست.

رویانیان: بشار بعد از گلزنی جایزه‌اش را از من بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، محمد رویانیان، مدیرعامل سابق پرسپولیس که در دوران مدیریتش در این تیم با کری‌های خود رونق فضای مجازی را داغ کرده بود، اکنون در آستانه دربی نیمه نهایی جام حذفی درباره این تقابل می‌گوید: باید بگویم این بازی زیاد برای پرسپولیسی‌ها مهم نخواهد بود زیرا که ما قهرمان زودهنگام لیگ برتر هستیم و چند سال هم است که به این عنوان دست پیدا کرده‌ایم و همه چیز برای ما عادی شده است. درست است که دوست داریم برای دومین سال پیاپی در ایران دبل کنیم اما استقلالی‌ها خیلی دوست دارند قهرمان ایران را شکست بدهند.

 

رویانیان با اشاره به شرایط حریف و امید آبی‌ها برای پیروزی در دربی و بالا بردن شانس قهرمانی در این فصل گفت: استقلالی‌ها به دنبال این هستند که به زور سهمیه آسیا را کسب کنند اما پرسپولیسی‌ها جام ندیده نیستند چهار سال است که قهرمان ایران هستند و این در دنیا ثبت شده است.

 

مدیرعامل اسبق پرسپولیس که در دوره مدیریت خود کری زیادی با فتح الله زاده، پیغامی نیز برای مدیرعامل سابق استقلال دارد و می‌گوید: من برای دوست قدیمی خودم در استقلال کری می‌خوانم به فتح‌اله زاده توصیه می‌کنم امروز دعا کند که استقلال بتواند پرسپولیس را شکست دهد و یک جام کسب کند.

 

رویانیان در خصوص پیش‌‌بینی‌اش از گلزنان احتمالی دربی گفت: ترابی و علی‌پور که مثل همیشه وظیفه‌شان را ان‌اشالله  انجام خواهند داد و گل می‌زنند اما اگر بشار بتواند در بازی امروز گل بزند خودم به شخصه هدیه ویژه برای او خواهم داشت.

دیدگاه‌ها