کد خبر : 1704534 | 06 شهریور 1399 ساعت 09:42 | 23.7K بازدید | 2 دیدگاه

رئیس سابق رئال: بارتومئو رئیس خوبی بوده!

رئیس سابق باشگاه رئال مادرید در اقدامی عجیب از بارتومئو رئیس بارسا که به شدت تحت فشار قرار دارد حمایت کرد و گفت خیلی ها او را بلاگردان اشتباهات خود کرده اند.

رئیس سابق رئال: بارتومئو رئیس خوبی بوده!

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه یوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا بیش از هر زمان دیگری تحت فشار قرار دارد یکی از روسای سابق باشگاه رئال مادرید از او حمایت کرد. شاید بارتومئو هرگز فکرش را نمی‌کرد که روزی از حمایت از سمت دشمن قدیمی بارسا خوشحال شود.

 

1522905

 

رامون کالدرون رئیس سابق باشگاه رئال مادرید از رئیس این روزهای بارسا حمایت کرده و می‌گوید دیگران در حال فرافکنی خطاها و اشتباهات خود به والورده هستند و از او به عنوان یک بلاگردان استفاده می‌کنند. فشارها بر بارتومئو در روزهای اخیر بعد از آن اوج گرفت که لیونل مسی به باشگاه اعلام کرد قصد ترک نوکمپ را دارد.

 

1522904

 

کالدرون در این باره گفت: " جای بارتومئو بودن خیلی دشوار است. خیلی دشوارتر از چیزی که مردم تصور می‌کنند. در حالت عادی هزاران منتقد رئیس باشگاه را هدف می گیرند چه برسد به روزهای بد. ولی وقتی تیم خوب نتیجه می گیرد همه ستایش ها از آن بازیکنان و مربیان است. رئیس باشگاه نقش بلاگردان را دارد و این طبیعی است. من اطلاعات کافی برای تحلیل این قضیه را ندارم ولی معتقدم بارتومئو رئیس خوبی بوده. تا جایی که دیده ام و شناختی که از او دارم می گویم رئیس خوبی بوده".

 

 

دیدگاه‌ها