کد خبر : 1705207 | 10 شهریور 1399 ساعت 19:44 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ و اعتراض به لغو قانون پنج تعویض

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به شدت موافق قانون پنج تعویض است.

کلوپ و اعتراض به لغو قانون پنج تعویض


به گزارش "ورزش سه"، در فصل جدید لیگ برتر شرایط مانند گذشته می شود و تیم ها دیگر مجاز به انجام پنج تعویض در طول یک بازی نیستند. یورگن کلوپ معتقد است این قانون با توجه به شرایط خاص فصل و کوتاه تر بودن زمان آن درست بوده، اما به هر حال او نقشی در تصمیم گیری در رابطه با تدوین قوانین در لیگ برتر ندارد.

 

1517205

 

یورگن کلوپ گفت: "بله من موافق قانون پنج تعویض هستم و البته می دانم که این بحث دوباره انجام خواهد گرفت که این قانون مزیتی برای باشگاههای بزرگتر است. من در این رابطه بحث نمی کنم و نمی خواهم مزیتی نسبت به حریفان داشته باشم. ما 38 بازی در لیگ برتر داریم و این فصل چهار هفته کوتاه تر از فصول قبل برگزار می شود که این خود گویای همه چیز است. تا آنجا که من می دانم برنامه دیگر مسابقات تقریبا یکسان خواهند بود و البته من می توانم درک کنم که دیگر تیم ها این ماجرا را به شکل متفاوتی تماشا کنند.

 

در روزهای پایانی فصل قبل دیدیدم که منچسترسیتی در بازی های خود پنج تعویض انجام می داد و این خیلی هم بد نبود، اما من تصور نمی کنم این قانون مزیتی برای تیم های بزرگ باشد. ارائه یک راه حل خوب در طول فصل به خاطر بازیکنان و افزایش سطح عملکرد منطقی است، اما من تصمیم گیرنده نیستم."

دیدگاه‌ها