کد خبر : 1705248 | 10 شهریور 1399 ساعت 23:12 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

روایت جالب یورگن کلوپ از اولین پیشنهاد لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مصاحبه ای پیرامون اولین پیشنهاد این تیم انگلیسی به خودش صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

روایت جالب یورگن کلوپ از اولین پیشنهاد لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در اکتبر سال 2015 یورگن کلوپ را به عنوان گزینه مورد نظر خود برای جانشینی برندان راجرز در آنفیلد انتخاب کرد. سرمربی آلمانی تیمی که با مقام ششمی لیگ برتر انگلیس به کار خود پایان داده بود را تحویل گرفت و به سرعت توانست فلسفه خود را در آنفیلد جا بیندازد.

 

قرمزهای آنفیلد با سرمربیگری یورگن کلوپ دوباره بعد از سال ها به یکی از قدرت های فوتبال انگلیس تبدیل شدند و طی فصول گذشته قهرمانی در مسابقات مهمی نظیر لیگ قهرمانان اروپا و البته لیگ برتر انگلیس را تجربه کردند. این اتفاق در حالی برای لیورپول رخ داد که آنها 30 سال در انتظار چنین لحظه ای یعنی بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر بودند.

 

 

1513532

 

 

سرمربی آلمانی لیورپول حالا در مصاحبه ای جالب درباره اولین پیشنهاد لیورپول به خودش صحبت های جالبی را مطرح کرده است. یورگن کلوپ در این باره گفت: " ما برای تعطیلات در لیسبون پرتغال بودیم که مدیر برنامه ام با من تماس گرفت. او درباره علاقه لیورپول با من صحبت کرد اما برنامه ما در آن لحظه کاملاً متفاوت بود چراکه قصد داشتیم مدت زمان بیشتری را در تعطیلات سپری کنیم.

 

من پیشنهاد لیورپول را به خانواده ام انتقال دادم و پسرانم به شکل عجیبی از آن استقبال کردند. طبیعی است وقتی چنین قول بزرگی داده اید که بعد از حضور در دورتموند، یک سال را با خانواده تان بگذرانید و تنها پس از چهار ماه شرایط تغییر می‌کند، پس باید در این باره از خانواده تان سوال کنید. من از ثانیه اول این پیشنهاد عطش و انگیزه بسیار زیادی داشتم. در واقع لیورپول خیلی مجبور نبود که من را برای حضور در آن جا متقاعد کند."

دیدگاه‌ها