کد خبر : 1705249 | 10 شهریور 1399 ساعت 23:30 | 56.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک ادعای عجیب درباره هدف نقل و انتقالاتی سیتی

بر اساس ادعای آلفردو پدولا، خبرنگار حوزه نقل و انتقالاتی، کالیدو کولیبالی خواهان تمدید قرارداد با ناپولی بوده اما این باشگاه اصرار دارد که او را به فروش برساند.

یک ادعای عجیب درباره هدف نقل و انتقالاتی سیتی

به گزارش "ورزش سه"، مدتی است که کالیدو کولیبالی با ارزش ترین بازیکن ناپولی محسوب می‌شود تا جایی که حتی پیش از این پیشنهاد های تیم هایی نظیر منچستریونایتد و پاری سن ژرمن توسط باشگاه ایتالیایی رد شده است.

 

قرارداد مدافع سنگالی تا سال 2023 اعتبار دارد و هیچ گونه بند آزادسازی نیز در آن گنجانده نشده است. حالا اما کارشناس مطرح نقل و انتقالاتی فوتبال ایتالیا یعنی آلفردو پدولا ادعای عجیبی را مطرح کرده است. این خبرنگار مدعی شده که کولیبالی برای تمدید قرارداد با ناپولی با دستمزد سالیانه 7 الی 8 میلیون یورو ابراز تمایل نشان داده بود اما اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی از پذیرفتن آن امتناع ورزیده و این بازیکن را در بازار نقل و انتقالات قرار داده است.

 

 

1514521

 

 

منچستر سیتی محتمل ترین گزینه برای جذب کالیدو کولیبالی از ناپولی محسوب می شود اما در صورتی که آن ها بخواهند با هزینه ای سرسام آور لیونل مسی از بارسلونا به خدمت بگیرند، جذب مدافع سنگالی برای شان چیزی نزدیک به غیر ممکن خواهد بود. ناپولی برای فروش کولیبالی 75 الی 80 میلیون یورو می خواهد؛ این در حالی است که پیشنهاد منچستر سیتی پیش از شایعات حضور مسی در این تیم 65 میلیون یورو بوده است.

دیدگاه‌ها