کد خبر : 1705859 | 14 شهریور 1399 ساعت 01:16 | 28.8K بازدید | 1 دیدگاه

تعویض گرت بیل بعد از یک نیمه بی فروغ

تعویض گرت بیل کاپیتان ولز در جریان دیدار دیشب تیم ملی این کشور مقابل فنلاند با واکنشهایی همراه بوده.

تعویض گرت بیل بعد از یک نیمه بی فروغ

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در خانه فنلاند به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد.

 

اما یکی از بحث برانگیزترین اتفاقات این بازی تعویض گرت بیل کاپیتان و ستاره بزرگ ولز در وقت استراحت بین دو نیمه از سوی رایان گیگز سرمربی ولزی‌ها بود.

 

1524644

 

بیل که در نیمه اول این بازی نمایش کم فروغی داشت با شروع نیمه دوم در میدان حضور نداشت و مشخص شد که رایان گیگز تصمیم به تعویض او گرفته و به جای ستاره رئال مادرید یک مهره تازه نفس را به میدان فرستاده. با شروع نیمه دوم بازوبند کاپیتانی در اختیار بن دیویس قرار گرفته بود تا او در غیاب گرت بیل ولزی‌ها را کاپیتانی کند.

 

1524645

 

نمایش کم فروغ گرت بیل در نیمه اول بازی امشب هم با انتقادهایی طعنه آمیز روبرو بود. منتقدین گرت بیل به این اشاره کردند که او در طول 45 دقیقه حضور در میدان نه تنها در گلزنی یا ساختن گل برای دیگر بازیکنان ناکام بود بلکه در این مدت نه پاس کلیدی داد، نه سانتری روانه دروازه کرد، نه شوتی در چارچوب زد و نه حتی توپ بلندی به هم تیمی هایش رساند. او تنها 9 پاس به نام خود ثبت کرد و 10 بار هم توپ را به بازیکنان حریف واگذار کرد.

 

1524643

 

دیدگاه‌ها