کد خبر : 1706134 | 15 شهریور 1399 ساعت 16:40 | 37.7K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش آاس؛

2 اشتباه بزرگ رئال مادرید در مورد گرت بیل

رئال مادرید دو بار فرصت این را داشت تا از بیل و دستمزد بالایش خلاص شود ولی این فرصت ها را از دست داد.

2 اشتباه بزرگ رئال مادرید در مورد گرت بیل

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و گرت بیل به ته خط رسیده اند. ستاره ولزی در نشست خبری اخیر خود صراحتا گفت که در رئال مانده چون باشگاه مانع جدایی اش در سال گذشته شد. 

بیل که فصل گذشته اغلب نیمکت نشین بود و به ندرت فرصت بازی به وی رسید، مدت هاست که شور و انگیزه بازی با پیراهن رئال را از دست داده و به یک معضل برای زیدان و مدریت باشگاه تبدیل شده است. او اخیرا اعتراف کرد که در رئال خوشحال نیست و اینکه مدام تحت انتقاد هواداران و رسانه های اسپانیایی قرار دارد.

 

 

1524425

 

 

به نظر می رسد فلورنتینو پرز رئیس رئال قصد دارد هر طور شده بیل را همین تابستان به باشگاهی دیگر واگذار کند. برنامه این است که 15 میلیون یورو دستمزد فصل بعد او به عنوان غرامت پرداخت شود و به این ترتیب از پرداخت دستمزد فصل 22-2021 خلاص شوند. حفظ بیل در دو سال پیش رو با احتساب مالیات، 60 میلیون یورو برای رئال هزینه دارد.

 

 

1524972

 

 

این اتفاق می توانست رخ ندهد اگر پرز سال گذشته اجازه می داد بیل راهی باشگاه جیانگ سو چین شود. هرچند باشگاه چینی قصد نداشت مبلغی را برای جذب بیل پرداخت کند ولی رئال هم از پرداخت 90 میلیون یورو دستمزد بیل در سه سال پیش رو خلاص می شد.

 

سال 2016 نیز منچستریونایتد حاضر بود 100 میلیون یورو برای بیل پرداخت کند اما رئال این پیشنهاد را رد کرد. ژوزه مورینیو مربی وقت شیاطین سرخ این موضوع را در یکی از نشست های خبری خود تایید کرده بود. 

 

 

دیدگاه‌ها