کد خبر : 1706470 | 17 شهریور 1399 ساعت 11:00 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پدر پدیده انگلیسی به شایعات آلمانی

پدر میسون ماونت ستاره انگلیسی جوان چلسی خبرهای رسانه‌های آلمانی مبنی بر ناراحتی پسرش از پیوستن کای هاورتز به آبی‌های لندن را به شدت تکذیب کرد.

واکنش پدر پدیده انگلیسی به شایعات آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، پدر میسون ماونت ستاره جوان انگلیسی چلسی اخبار اخیر رسانه‌های آلمانی مبنی بر اینکه پسرش از پیوستن کای هاورتز پدیده جوان آلمانی به چلسی ناراحت است را به شدت تکذیب کرد.

 

1525366

 

کای هاورتز در روزهای اخیر با قراردادی به ارزش 89 میلیون پوند از بایر لورکوزن به چلسی پیوست. حضور هاورتز در چلسی احتمالاً میسون ماونت را با رقیبی قدر مواجه خواهد کرد و به همین خاطر رسانه های آلمانی در روزهای اخیر مدعی شدند پدیده انگلیسی از این بابت نگران شده و از حضور هاورتز ترسیده است.

 

پدر میسون ماونت برای نشان دادن اعتراض خود به این گزارشها در رسانه‌های آلمانی از روش پاسخ دادن به یک توییت کریستین فالک خبرنگار مشهور روزنامه آلمانی بیلد استفاده کرد. کریستین فالک در توییت خود نوشته بود: " گزارش ما: هاورتز در لندن به دنبال خانه می‌گردد. به خاطر حضور هاورتز در چلسی تیمو ورنر می‌تواند به عنوان وینگر بازی کند و میسون ماونت از اینکه یک رقیب گران قیمت در پستش پیدا کرده اصلاً خوشحال نیست".

 

1525365

 

پدر میسون ماونت در پاسخ به توییت کریستین فالک و متهم کردن پسرش به ترس و ناراحتی از چندین اموجی خنده استفاده کرده و ادعای او را مزخرف خواند.

 

 

دیدگاه‌ها