کد خبر : 1710618 | 07 مهر 1399 ساعت 10:15 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

عسکری: مصدومیت هادی پور اصلا جدی نیست

چه کسی درباره تکواندوکار المپیکی اطلاعات غلط داد؟!

سرمربی تیم ملی به شدت از بیانیه فدراسیون پزشکی ورزشی درباره وضعیت تکواندوکار المپیکی انتقاد کرده است.

چه کسی درباره تکواندوکار المپیکی اطلاعات غلط داد؟!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه چند هفته ای است اردوی تیم ملی تکواندو با حضور دو ورزشکار المپیکی این رشته یعنی میرهاشم حسینی و آرمین هادی پور به صورت قرنطینه در مرکز جهانی تکواندو استارت خورده؛ انتشار برخی اخبار مبنی بر مصدومیت هادی پور باعث نگرانی بین اهالی تکواندو شد. 


با اینکه فدراسیون تکواندو از زبان سرمربی تیم ملی اعلام کرده بود هادی پور هیچ مشکلی برای ادامه تمرینات ندارد، فدراسیون پزشکی ورزشی در بیانیه ای از 6 هفته فیزیوتراپی برای این تکواندوکار و معاینه مجدد و حتی احتمال جراحی خبرداده بود. 


این موضوع باعث ناراحتی شدید فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی و خود هادی پور شده بود. بعد از اینکه ملی پوش تکواندو اعلام کرد این بیانیه بدون هماهنگی او منتشر شده و برخی از اطلاعات آن هم درست نیست، عسکری هم در مصاحبه خود با مهر به فدراسیون پزشکی ورزشی انتقاد کرده است: در زمانی تعطیلی اردوهای تیم ملی به دلیل شیوع ویروس کرونا و تمرین ملی پوشان در شهرهای خود، هادی پور در یکی از تمرینات مشکلی در پای خود احساس می‌کند. با آغاز اردوها احساس «سوزش» در پای خود را اعلام کرد. بر همین اساس دکتر رهبری کارهای درمانی را آغاز و برای اطمینان بیشتر MRI گرفته شد. حفظ سلامتی هادی پور و حسینی به عنوان دو تکواندوکار المپیکی برای ما در اولویت است. برهمین اساس هماهنگ کردیم مدارک مربوط به این ورزشکار توسط چند پزشک صاحب نام از جمله دکتر کیهانی، دکتر رازی و سایر پزشکانی که فدراسیون پزشکی صلاح می‌دانند مورد بررسی قرار گیرد. خدا را شکر هیچ مشکلی نبود و اعلام شد که می‌تواند تمرینات خود را پیگیری کند.


سرمربی تیم ملی با ابراز ناراحتی از عملکرد فدراسیون پزشکی در صدور بیانیه در این مورد گفت: گلایه خود را به خانم دکتر حاکمی از جایگاه نایب رئیس فدراسیون پزشکی اعلام داشتم که چرا باید این اتفاق بیفتد، متأسفانه دوستان روابط عمومی فدراسیون پزشکی از روی ذوق زدگی و برای اعلام خبر خوب و خوشحال کننده به جامعه ورزشی فوری بیانیه و خبر زدند. این در حالیست که ابتدا باید با فدراسیون به عنوان مسئول انتشار اخبار تکواندو هماهنگ می‌شد و این کار غیر حرفه‌ای بود.


عسکری ادامه داد: فدراسیون پزشکی، ورزشی محلی امن برای اطلاعات پزشکی ورزشکاران است، چرا نباید به این فدراسیون اعتماد کنیم؟ اگر قرار به تکرار این دست اتفاقات باشد، مجبوریم ورزشکاران خود را به این فدراسیون ارجاع نداده و در داخل فدراسیون کارها را پیگیری کنیم. البته اتفاق خوشایند این است که خدا را شکر هادی پور مشکلی ندارد و می‌تواند با قدرت به تمرینات خود ادامه دهد. همانطور که در روز اعلام این خبر فیلم تمرین با نشاط ملی پوشان در سایت فدراسیون منتشر شد.

دیدگاه‌ها