کد خبر : 1712876 | 19 مهر 1399 ساعت 11:43 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

بایرامی: به استقلال بابت انتخاب فکری تبریک می‌گویم

مهرداد بایرامی مهاجم جدید تیم نساجی می‌گوید که آرزو دارد در مقابل هواداران نساجی بازی کند.

بایرامی: به استقلال بابت انتخاب فکری تبریک می‌گویم

به گزارش ورزش سه، مهرداد بایرامی مهاجم ۳۰ ساله فوتبال ایران که سابقه بازی در تراکتور، گسترش فولاد، سپیدرود و گل گهر را داشت، با عقد قراردادی به نساجی مازندران پیوست. او در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این انتقال گفت: من با دستور آقای فکری و آقای فاضلی به نساجی آمدم و از کار کردن با آقای فکری در این چند هفته، چیزهایی را یاد گرفتم که با ده سال بازی یاد نگرفته بودم. ایشان از نظر شخصیتی و فنی انسان بسیار بزرگی هستند و ای کاش من افتخار این را داشتم که در نساجی می‌توانستم یک فصل با آقای فکری کار کنم. باید به استقلال تبریک بگویم بابت این انتخاب و امیدوارم ایشان در استقلال موفق باشند.

 

بایرامی در ادامه به تمرینات نساجی اشاره و عنوان کرد: ما از حدود یک هفته پیش تمریناتمان را انجام دادیم و بازی تدارکاتی هم داشتیم و سه برد و یک مساوی به دست آوردیم. همه چیز خوب بود تا این که بحث حضور آقای فکری در استقلال مطرح شد و چند روز بلاتکلیف بودیم اما امروز آقای فاضلی سرمربی شدند و خیالمان راحت شد.

وی درباره انتخاب نساجی به عنوان تیم جدید اظهارداشت: نساجی جوی دوست داشتنی دارد و لازم میدانم از هواداران بابت پیام هایشان در فضای مجازی و بازتاب انتقالم در صفحه های هواداری تشکر کنم. امیدوارم بتوانیم هواداران را سربلند کنیم.

 

مهاجم سابق تراکتور همچنین گفت: من در تراکتور سابقه بازی در تیم پرطرفدار را داشتم و خوشحالم که دوباره در جوی پرشور بازی خواهم کرد. درست است که به خاطر کرونا هواداران اجازه ورود به ورزشگاه ندارند اما در تمرین و فضای مجازی نشان دادند که چه شور و هیجانی دارند. بازی در تیم های پرطرفدار به این شکل است که همیشه انگیزه داری اما باید حواست جمع باشد که چطور بازی می‌کنی چون تیم متعلق به هواداران است.

 

1513530

 

مهاجم اردبیلی فوتبال ایران با اشاره به افزایش بی سابقه مبلغ قراردادها توضیح داد: درست است و چنین چیزی وجود دارد اما ما در نساجی قرارداد معقولی بستیم. وقتی با آقای فکری و امیری صحبت کردیم فهمیدم که من میتوانم اینجا کار کنم و به مسائل مالی خیلی فکر نکردم. 

 

مهرداد بایرامی در خصوص وضعیت خودش گفت: من یک بار در سپیدرود بازی در شمال را تجربه کردم و حالا افتخار میکنم از این که در نساجی هستم. فصل گذشته کلا لیگ مثل بازی دوستانه بود و بعد از کرونا اصلا نفهمیدیم به چه شکلی سپری شد و انگار بازی نکردیم اما این فصل می‌خواهم عملکرد خوبی داشته باشم و گل های بیشتری بزنم. امیدوارم تماشاگران هم به استادیوم اضافه شوند چون خیلی دوست دارم با حضور هواداران بازی کنم.

او در باره انتخاب فاضلی هم گفت: ایشان مربی جوانی هستند و من به آقای فاضلی تبریک میگویم. در این مدت در تمرینات خیلی زحمت کشیدند و فکر میکنم آنقدر خوب بود که مدیران به ایشان اعتماد کردند. فکر کنم بتوانیم مثل پارسال تک رقمی باشیم.

دیدگاه‌ها