کد خبر : 1713060 | 20 مهر 1399 ساعت 10:00 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

نقطه مشترک دو باشگاه منچستر: مائوریسیو پوچتینو

روزنامه میرر می‌گوید هر دو باشگاه بزرگ شهر منچستر، یونایتد و سیتی، نیم‌نگاهی به مائوریسیو پوچتینو دارند چرا که نیمکت هر دو تیم در وضعیتی متزلزل قرار گرفته است.

نقطه مشترک دو باشگاه منچستر: مائوریسیو پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر در گزارشی اختصاصی می‌گوید مائوریسیو پوچتینو این روزها در شهر منچستر پرخواهان‌ترین چهره است. چرا که هر دو باشگاه بزرگ این شهر، یونایتد و سیتی، که اخیراً نیمکتهایی متزلزل پیدا کرده اند و نمی توانند از ادامه دادن با مربیان فعلی‌شان مطمئن باشند این مربی آرژانتینی را زیر نظر گرفته اند.

 

1534954

 

منچستریونایتد در فصل جدید شروع بسیار بدی داشت و از سه بازی خود دو شکست و یک پیروزی شانسی در برایتون بدست آورد. به همین علت است که یونایتد سرمربی آرژانتینی سابق تاتنهام را بهترین گزینه خود برای روزی می‌داند که بخواهد سرمربی اش را تغییر دهد.

 

1534956

 

اما مدیران اولدترافورد می‌دانند در همان شهر باشگاه بزرگ دیگری به اسم سیتی هست که پوچتینو را نامزد جانشینی پپ گواردیولا می‌داند. سیتی فعلاً قصدی برای قطع همکاری با پپ ندارد ولی اگر تابستان آینده پپ بخواهد اتحاد را ترک کند سیتی مصمم است پوچه را به جای او منصوب کند. با توجه به اینکه گواردیولا هیچ نشانه ای از اینکه قصد دارد قراردادش را تمدید کند نشان نداده بنابراین این گزینه برای سیتی بسیار محتمل به نظر می رسد.

 

1534955

 

پوچتینوی 48ساله از نوامبر فصل گذشته که از تاتنهام اخراج شد تا کنون بدون تیم بوده. پوچتینو در ماه های تابستانی امسال به صراحت گفت در این مدت باتری‌هایش را شارژ کرده و حالا خواهان بازگشت به لیگ برتر است. هر دو باشگاه شهر منچستر امکان و فضایی که پوچه مدتها انتظارش را می کشید در اختیار او خواهند گذاشت.

 

 

دیدگاه‌ها