کد خبر : 1713816 | 24 مهر 1399 ساعت 11:50 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیگو ژوتا:

هیچ فشاری برای جانشینی رونالدو روی من نبود

دیگو‌ ژوتا، با ثبت دو گل و یک پاس گل بهترین بازیکن پرتغال در دیدار دیشب مقابل سوئد بود.

  هیچ فشاری برای جانشینی رونالدو روی من نبود

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال پرتغال روز چهارشنبه اعلام کرد که کریستیانو رونالدو به کرونا مبتلا شده و نمی‌تواند این تیم را در دیدار مقابل سوئد همراهی کند؛ موضوعی که باعث شد شب گذشته دیگو‌ ژوتا در ترکیب اصلی تیم ملی پرتغال مقابل سوئد حضور داشته باشد و به نوعی جانشین رونالدو شود.

 

ژوتا اما توانست به خوبی جای خالی کریستیانو رونالدو را پر کند و با ثبت دو گل و یک پاس گل در دیدار دیشب بهترین بازیکن پرتغال لقب بگیرد. او در پایان بازی گفت: " این یک شب عالی بود و یکی از بهترین نمایش های من برای تیم ملی کشورم. ما در یک مسابقه ای که اصلا آسان نبود نتیجه بسیار خوبی مقابل تیم ملی سوئد گرفتیم بنابراین خیلی به آن افتخار می‌کنیم."

 

 

1535910

 

 

ژوتا در مورد تحمل فشار به خاطر جانشینی کریستیانو رونالدو نیز گفت: " هیچ فشاری برای جایگزینی رونالدو روی من نبود. ما حرفه‌ای هستیم و اگر سرمربی 11 بازیکن را برای حضور در زمین انتخاب کند، آنها باید تمام تلاش خود را به کار گیرند. فکر می کنم این مهم ترین لحظه برای من بوده است. پیوستن به لیورپول گامی بزرگ در حرفه من بود و حالا در تیم ملی کار را آغاز کردم. باید در ادامه هم بالاترین تلاش خود را انجام دهم."

 

همچنین برونو‌ فرناندز نیز درباره غیبت کریستیانو رونالدو گفت: " از ما خواسته نشد که بدون کریستیانو رونالدو به شکل دیگری بازی کنیم. جاه طلبی ما همچنان ثابت و بدون تغییر است. در عین حال پیروزی با بهترین‌های جهان قطعاً کار ساده تری خواهد بود."

 

 

1535909

دیدگاه‌ها