کد خبر : 1717331 | 14 آبان 1399 ساعت 16:08 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

لغو بازی دوستانه با مس برنامه‌ریزی ما را به هم ریخت؛

عنایتی: به تعویق افتادن بازی‌های لیگ به ما ضربه زد

سرمربی تیم فوتبال هوادار می گوید برنامه تیمش برای شروع لیگ یک به صورت منظم در حال اجرا است.

عنایتی: به تعویق افتادن بازی‌های لیگ به ما ضربه زد

رضا عنایتی در این باره به "ورزش سه" گفت: ما جزو اولین تیم هایی بودیم که کارمان را شروع کردیم و در این بین با برگزاری 2 اردو در کیش و کردان تلاش کردیم شرایط مطلوبی برای آماده سازی تیم مان فراهم کنیم.


او ادامه داد: متاسفانه شرایطی که در کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا پیش آمده باعث شد که برگزاری بازی های لیگ یک دو بار به تعویق بیفتد؛ طبیعی است که در این شرایط کمی برنامه ریزی تیم ما به هم خورد. البته تلاش می کنیم انگیزه بازیکنان را حفظ کنیم تا تیم با مشکل روبرو نشود.


سرمربی هوادار در مورد بازی دوستانه این تیم برابر مس که قرار بود فردا برگزار شود هم گفت: متاسفانه با وجود اینکه مسوولان باشگاه مس برای برگزاری بازی دوستانه با هوادار چندین بار با من تماس گرفته بودند اما دقایقی پیش این بازی را لغو کردند. سرمربی تیم حق دارد برای تیمش برنامه ریزی کند اما مسوولان فنی مس باید شرایط تیم ما را هم در نظر می گرفتند تا تیم هوادار هم لطمه نخورد.  تلاش می کنیم در ساعات آینده یک حریف دوستانه انتخاب کنیم تا برنامه ما با مشکل روبرو نشود. می خواهیم مطابق برنامه ریزی جلو برویم تا باشگاه ضربه نخورد.


سرمربی هوادار در پایان در مورد شانس صعود تیمش به لیگ برتر هم گفت: شرایط خوب است و ما هدفی که داریم را دنبال می کنیم اما امسال در لیگ یک تیم های زیادی هستند که شرایط خوبی دارند و ما باید با رقبای سرسختی رقابت کنیم.

 

دیدگاه‌ها