کد خبر : 1717535 | 15 آبان 1399 ساعت 19:51 | 55.1K بازدید | 1 دیدگاه

آغاز مذاکرات یونایتد با جانشین احتمالی سولسشر

منچستر اونینگ نیوز مدعی شد باشگاه منچستریونایتد مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن مائوریسیو پوچتینو آغاز کرده است.

آغاز مذاکرات یونایتد با جانشین احتمالی سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد تحت هدایت اوله گنار سولسشر هرگز روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند. آنها شب گذشته در آخرین مسابقه دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نتیجه را به تیم نه چندان قدرتمند استانبول باشاک شهیر واگذار کردند تا تیره روزی هایشان همچنان ادامه داشته باشد.

 

 

1540426

 

 

شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس نیز عملکرد دور از انتظاری داشته اند؛ تا جایی که تیم سولسشر درحال حاضر تنها با 7 امتیاز از شش بازی ابتدایی خود در جایگاه باورنکردنی پانزدهم جدول قرار گرفته است.

 

همین نتایج ضعیف منچستر یونایتد در فصل جدید باعث شده که نیمکت این تیم برای این مرد نروژی بیش از هر زمان دیگری لرزان شده باشد. در این رابطه از برخی نام ها به عنوان گزینه احتمالی باشگاه انگلیسی برای جانشینی سولسشر نام برده شده است اما به نظر می‌رسد که سرمربی سابق تاتنهام یعنی مائوریسیو پوچتینو از بیشترین شانس برای این موضوع برخوردار است.

 

 

1541293

 

 

حالا و در همین رابطه منچستریونایتد نیوز در گزارشی مدعی شده که سران یونایتد مذاکرات ابتدایی خود را با نماینده های سرمربی آرژانتینی آغاز کرده اند و گفته می‌شود که در صورت ارائه پیشنهاد خود پوچتینو نیز به کار در اولدترافورد بی میل نیست.

دیدگاه‌ها