کد خبر : 1718435 | 20 آبان 1399 ساعت 14:35 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

10 بازیکن کرونایی داشتیم؛ نمی توانستم سرپا بایستم

کرونا، عامل شکست پیکان از نگاه ترکاشوند

سرمربی تیم والیبال پیکان بعد از شکست تیمش مقابل صدرنشین لیگ برتر، کرونا را عامل اصلی این باخت دانست.

کرونا، عامل شکست پیکان از نگاه ترکاشوند

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال پیکان که همواره جزو مدعیان قهرمانی در لیگ برتر والیبال ایران بوده، در این فصل نه تنها با بازیکنان جوانی پای به مسابقات گذاشته؛ بلکه کووید 19 هم حسابی این تیم را اذیت کرده.


محمد ترکاشوند، بازیکن اسبق تیم ملی و سرمربی فعلی پیکان از همان هفته اول با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد. او در چند بازی ابتدایی به دلیل ابتلای همزمان سه پاسور تیمش، مجبور شد بازیکنان دیگری را در این پست استفاده کند. حالا هم سرمربی خودروسازان گفته در روزهای تعطیلی لیگ 10 بازیکن این تیم درگیر ویروس کرونا شده بودند و خودش هم چنین شرایطی را تجربه کرده.


بعد از باخت امروز پیکان برابر فولاد سیرجان، ترکاشوند در جمع خبرنگاران گفت: به هر حال تیمی که تمرین نکرده باشد و شرایط مناسبی نداشته واقعا مستحق برد نیست. نمی‌خواهم باخت تیمم را توجیه کنم، اما وقتی یک تیم ۱۰ بازیکن کرونایی دارد و یک ماه است که تمرین نداشته کار سختی دارد. امروز ما ششمین یا هفتمین جلسه ای بود که در کنار هم کار کردیم. اکثر بازیکنان ما کرونا گرفته بودند و دوست داشتم که بازی ها عقب می افتاد تا شاگردانم به شرایط ایده آل برسند. شاگردانم اصلا تمرکز نداشتند. کرونا ویروس خطرناکی است و روی زندگی افراد تاثیر می گذارد.


وی همچنین اضافه کرد: من خودم احساس می کنم که هنوز به صورت کامل درمان نشده ام. نمی توانستم زیاد در کنار خط بایستم و برای اولین بار در دوران مربیگری ام سعی کردم لحظاتی را روی صندلی بنشینم.

دیدگاه‌ها