کد خبر : 1718883 | 23 آبان 1399 ساعت 09:59 | 63.2K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس VAR؛ این بار برای آرژانتین و لئو مسی(عکس)

لیونل مسی در دیدار برابر پاراگوئه برای تیم ملی آرژانتین موفق به گلزنی شد اما VAR آن را مردود اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین تحت هدایت لیونل اسکالونی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را با قدرت آغاز کرد و در دو مسابقه ابتدایی خود به پیروزی رسید تا در صدر جدول منطقه آمریکای جنوبی قرار گیرد.

 

در همین ارتباط آرژانتین بامداد امروز در سومین بازی خود از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی میزبان پاراگوئه بود. این تیم مهمان یعنی پاراگوئه بود که ابتدا با یک پنالتی از حریف خود پیش افتاد اما آرژانتین در دقایق پایانی نیمه اول توسط نیکولاس گونزالس کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

 

در نیمه دوم اما آرژانتین به شکل کامل توپ و میدان را در اختیار داشت و حتی توانست در دقیقه 57 توسط فوق ستاره خود یعنی لیونل مسی به گل برتری دست پیدا کند. با این حال بازیکنان پاراگوئه معتقد بودند که پیش از به ثمر رسیدن گل خطایی روی بازیکن این تیم رخ داده است؛ موضوعی که باعث شد داور مسابقه به VAR مراجعه کند و بعد از چند دقیقه وقفه مشخص شد که پیش از گل لیونل مسی نیکولاس گونزالس روی بازیکن پاراگوئه مرتکب خطا شده بنابراین گل مردود اعلام شد. همچنین مسابقه با همان نتیجه 1-1 پایان یافت تا به نوعی VAR مانع گلزنی لیونل مسی و البته پیروزی آرژانتین شده باشد.

 

 

1543452

 

1543451

 

1543453

دیدگاه‌ها