کد خبر : 1718956 | 23 آبان 1399 ساعت 16:40 | 102.9K بازدید | 2 دیدگاه

عادل رامی:

می توانم با پیراهن های مسی و رونالدو ویلا بخرم

عادل رامی، مدافع فرانسوی صحبتهای جالب و قابل توجهی را درباره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مطرح کرده است.

می توانم با پیراهن های مسی و رونالدو ویلا بخرم

به گزارش "ورزش سه"، عادل رامی که هم اکنون در باشگاه بواویستا پرتغال توپ می‌زند، در طول دوران حرفه ای خود بارها با بسیاری از بزرگان دنیای فوتبال روبرو شده است. او بین سال های 2015 تا 2017 در سویا توپ زد و این موضوع به او اجازه داد که در مقابل فوق ستاره هایی نظیر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار بگیرد.

 

عادل رامی حالا در مصاحبه ای به صحبت درباره تفاوت‌های مهار این دو پرداخته و می گوید: " در مورد لیونل مسی احساس می‌کردیم که نمی‌توانیم برای مهار او کاری انجام دهیم. ما نمی‌توانستیم به خوبی او را دفع کنیم و از طرف دیگر مسی همیشه پاس های درستی ارسال می‌کرد.

 

 

1543552

 

 

اما در مورد رونالدو چیزی که شما را تحت تاثیر قرار می دهد به میزان کار و تلاش او بر می گردد. اولین بار زمانی او را ملاقات کردم که به باشگاه لیل نقل مکان کرده بودم. من در لیگ قهرمانان اروپا با او روبرو شدم و با خود گفتم که این شگفت انگیز است. مدتی بعد او را در لالیگا ملاقات کردم و فکر می‌کنم که مانند یک ماشین بود. بعد از آن مسابقه من برای خوردن شام با خانواده به بیرون رفتم و آنها در مورد رونالدو از من سوال پرسیدند که جواب من این بود که به شکل عجیبی شوکه شدم چرا که او حتی یک گرم چربی هم نداشت."

 

عادل رامی در ادامه می‌گوید که می‌تواند با پیراهن هایی که از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو گرفته ویلا بخرد. او در این باره گفت: " با تمام پیراهن هایی که از مسی و رونالدو دارم می توانم در لس‌آنجلس برای خود یک ویلا بخرم. اولین بار که رونالدو را دیدم از او درخواست پیراهن کردم که قبول کرد. بار دوم یک بار دیگر این درخواست را داشتم و در کمال احترام این کار را انجام داد.

 

 

1543551

 

 

بعد از آن دوباره ما در لالیگا مقابل رئال مادرید قرار گرفتیم و در برابر آنها پیروز شدیم. من دوباره از او درخواست پیراهن کردم. او در حالیکه خندید به من گفت که چند پیراهن تا به حال از او گرفته ام ولی باز هم قبول کرد. او در حالی که به خاطر باخت بسیار عصبانی بود من را صدا کرد و پیراهنش را به من داد. رونالدو همچنین منتظر ماند تا من هم پیراهنم را در بیاورم به او بدهم‌. او همچنین برای من آرزوی موفقیت کرد."

دیدگاه‌ها