کد خبر : 1719122 | 24 آبان 1399 ساعت 17:20 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش دشان به احتمال رفتن رونالدو به PSG

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه مدعی شد کریستیانو رونالدو در تیم بزرگی بازی می کند.

واکنش دشان به احتمال رفتن رونالدو به PSG

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 35 ساله یوونتوس به پاری سن ژرمن در تابستان سال آینده منتشر شده و برخی معتقدند رونالدو تا پایان قرارداد خود در تورین نخواهد ماند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در این رابطه و افت پل پوگبا در ماه های اخیر صحبت کرده است.

 

دیدیه دشان گفت: "البته که پل پوگبا در بهترین شرایط خود نیست و من این موضوع را قبل از بازی با فنلاند نیز می دانستم. حضور پوگبا در این دیدار تنها برای بازیابی ریتم این بازیکن بود و خود او نیز می دانست که قرار است فقط یک ساعت بازی می کند. حفظ روحیه مثبت کار دشواری است و بی شک پوگبا در حال سپری کردن بهترین روزهای خود نیست.

 

1525828

 

موقعیت پوگبا مانند همه بازیکنانی که در باشگاه خود شرایط مثبتی ندارند شده و در این شرایط آنها از نظر ذهنی نیز تحت تاثیر قرار می گیرند. من پوگبا را به اندازه کافی می شناسم و ممکن است در بعضی موارد این اتفاق رخ دهد.

 

شایعات مبنی بر آمادگی کریستیانو رونالدو برای پیوستن به پاری سن ژرمن؟ همه چیز در فوتبال ممکن است. من فکر می کنم او همین حالا نیز در یک باشگاه بزرگ بازی می کند و یوونتوس نیز مانند تمام تیم هایی که تا به حال رونالدو را در اختیار داشته اند، از داشتن او بسیار خوشحال است. من قصد ندارم آینده رونالدو را پیش بینی کنم. بدیهی است که این احتمال توجه همه را به خود جلب می کند، اما من نمی دانم او راهی پاری سن ژرمن می شود یا خیر."

دیدگاه‌ها