کد خبر : 1726518 | 30 آذر 1399 ساعت 13:02 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

مارسال دسایی

زلاتان، رهبری برای تکمیل پروژه آث میلان

مارسل دسایی ستاره سابق میلان با ستایش از زلاتان ابراهیموویچ گفت او رهبری است که میلان برای تکمیل پروژه اش نیاز داشت.

زلاتان، رهبری برای تکمیل پروژه آث میلان

به گزارش "ورزش سه"، مارسل دسایی ستاره سابق آث میلان با ستایش از زلاتان ابراهیموویچ و تاثیرگذاری او بر شروع خوب روسونری در فصل جاری گفت ایبرا رهبری است که میلان برای تکمیل پروژه اش به آن نیاز داشت.

 

1555339

 

میلان با حضور زلاتان فصل جاری را عالی شروع کرده و در حال حاضر بدون شکست صدرنشین سری آ است. با اینکه زلاتان به دلیل مصدومیت همسترینگ مدتی در ترکیب میلان حاضر نبود و اخیراً دوباره از ناحیه ساق پا مصدوم شده و در دیدار امروز مقابل ساسولو به میدان نمی رود ولی نقش مهم او در صدرنشینی روسونری بر کسی پوشیده نیست.

 

دسایی در صحبتهای خود درباره زلاتان گفت: " نمی دانم بهتر است بگوییم زلاتان یک رهبر سنتی است یا یک کاپیتان مقتدر ولی واقعیت این است که همه فوتبالیست‌ها در زمین او را دنبال می‌کنند و برایش احترام قائلند و همین است که باعث می‌شود زلاتان با دیگران متفاوت باشد. همه به ایبرا و کارنامه اش باور دارند. به نظر من اینکه او در 39سالگی اینقدر عالی کار می‌کند واقعاً فوق العاده است".

 

1555340

 

ستاره سابق میلان در ادامه گفت: " از اینکه میلان رهبری مثل زلاتان پیدا کرده خیلی خوشحالم. میلان برای تکمیل پروژه اش و ادامه دادن به مسیر پیشرفت به رهبری مثل او نیاز داشت".

 

 

دیدگاه‌ها