کد خبر : 1726704 | 01 دی 1399 ساعت 13:14 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

هر کشتی گیری آماده نباشد، می گویم خداحافظ!

بنا، دلیل خط خوردن عبدولی را فاش کرد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دلیل دعوت نکردن از باتجربه ترین عضو تیم ملی را فاش کرد.

بنا، دلیل خط خوردن عبدولی را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، سعید عبدولی که هم طلای جهانی در کارنامه خود دارد و هم مدال برنز المپیک ریو، تنها بازمانده از نسلی است که محمد بنا توانست با آن ها قهرمانی در المپیک لندن را با سه مدال طلا جشن بگیرد.


این فرنگی کار باتجربه که در سن 31 سالگی به دنبال دومین مدال المپیک خود در توکیو است، به اردوهای اخیر تیم ملی دعوت نشده. با اینکه همواره رابطه محمد بنا و سعید عبدولی نزدیک بوده، اما حتی بعد از روی تشک رفتن عبدولی در لیگ هم بنا او را دعوت نکرده تا شانس برای کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در راه رسیدن به المپیک به حداقل برسد.


بعد از اینکه دعوت نشدن از عبدولی شایعاتی را پیرامون اختلاف بین او و بنا و قرار گرفتنش در لیست سیاه سرمربی تیم ملی مطرح کرد، محمد بنا در گفت و گو با تسنیم درباره خط خوردن فرنگی کار باتجربه اندیمشکی توضیح داده و می گوید: من به شرایط کشتی‌گیر نگاه می‌کنم. قرار باشد سعید عبدولی را دعوت کنم، به شرایط آمادگی‌اش توجه می‌کنم. سعید را در لیگ دیدم. او شرایط خوبی نداشت. قرار باشد در 82 کیلوگرم از کسی استفاده کنم، مهره‌ای خواهد بود که مثلاً هشت سال بتواند به تیم ملی کمک کند. در واقع جوانگرایی مدنظر است. با شرایطی بدنی که از او دیدم، باید بگویم وضعیت خوبی نداشت. وقتی شرایط خوبی نداشته است، می‌گویم. من با کسی تعارف ندارم. هر کسی شرایط خوبی نداشته باشد، خداحافظ. تیم ملی ملک شخصی کسی نیست. نه ملک شخصی محمد بناست و نه هیچ کشتی‌گیری. یک زمانی کشتی‌گیر شرایط خوبی دارد و به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود و یک زمانی هم ندارد و دعوت نمی‌شود. شرایط هم جوری نیست که ما زمان داشته باشیم. شرایط سخت و خاص است.»

 

دیدگاه‌ها