کد خبر : 1728738 | 11 دی 1399 ساعت 18:18 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

میلان محکوم شد؛ پرداخت غرامت سنگین به اسطوره

باشگاه میلان باید به زوونومیر بوبان مدیر ورزشی سابق خود غرامتی سنگین پرداخت کند.

میلان محکوم شد؛ پرداخت غرامت سنگین به اسطوره

به گزارش "ورزش سه"، اسفند ماه گذشته اخباری در مورد احتمال تغییرات مدیریتی در باشگاه میلان منتشر شد و این باشگاه در نهایت اعلام کرد با زوونمیر بوبان قطع همکاری کرده است. بوبان مدیریت ورزشی میلان را برعهده داشت.

 

 

1490978

 

 

در بیانیه باشگاه میلان آمده بود:« این باشگاه تایید می کند که به زوونمیر بوبان در مورد فسخ قراردادش به عنوان مدیر فوتبالی این باشگاه اطلاع داده است. میلان از زوونمیر بخاطر خدماتش به این باشگاه در طی 9 ماه گذشته تشکر کرده و برای او در ادامه دوران حرفه ای آینده بهترین را آرزو دارد. باشگاه به حمایت از استفانو پیولی و تیم بزرگسال در همه زمینه ها ادامه داده و نسبت به بازی های باقی مانده از این فصل خوش بین است.»

 

اخراجی که باعث شکایت بوبان از باشگاه شد و روز گذشته دادگاهی در شهر میلان، باشگاه میلان را به پرداخت غرامتی 5.3 میلیون یورویی به اسطوره کروات محکوم کرد.

 

 

1490976

 

 

بوبان پیش از اخراجش در یک گفت‌و‌گو با گاتزتا دلواسپورت و بابت برخی از مشکلات باشگاه، ایوان گازیدیس رئیس میلان را مقصر جلوه داد و مدت کوتاهی پس از آن اخراج شد.

گلایه او بابت رویکرد غیرحرفه‌ای باشگاه برای تماس با رالف رانگنیک گزینه مربیگری سابق میلان بدون اطلاع دادن به او به‌عنوان مسئول انجام این کار بود. بوبان پس از اخراج شدن از میلان، از این باشگاه شکایت کرد و اکنون دادگاه به نفع او رأی داده است. با این حال میلان هنوز قصد پرداخت چنین غرامتی را ندارد، چون می‌خواهد نسبت به حکم صادر شده فرجام‌خواهی کند.

بوبان در دوران بازی خود در میلان طی دهه 90، با این تیم چهار بار قهرمان سری آ، سه بار قهرمان سوپرجام ایتالیا، یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و یک بار قهرمان سوپرجام اروپا شد. او جزو بازیکنانی است که نام‌شان در تالار مشاهیر باشگاه میلان و در فهرست 20 بازیکن برتر تاریخ این باشگاه قرار دارد.

دیدگاه‌ها