کد خبر : 1728894 | 12 دی 1399 ساعت 19:39 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: رویارویی با بیلسا؟ فقط شاگرد پدرم هستم

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام مدعی شد همه از سبک بازی لیدزیونایتد آگاه هستند.

مورینیو: رویارویی با بیلسا؟ فقط شاگرد پدرم هستم


به گزارش "ورزش سه"، دیدار این هفته تاتنهام مقابل فولام به علت ابتلای چند بازیکن حریف به ویروس کرونا تعویق افتاد و حالا شاگردان ژوزه مورینیو باید به مصاف لیدزیونایتد بروند. بسیاری معتقدند مارچلو بیلسا، سرمربی باتجربه لیدز الگوی مورینیو در دنیای مربیگری بوده، اما سرمربی تاتنهام علاقه ای به استفاده از چنین عباراتی ندارد.

 

رویارویی با مارچلو بیلسا: "من فقط شاگرد پدرم هستم و به این حرف ها در فوتبال علاقه ای ندارم. من تمایلی به استفاده از این عبارت حتی در مورد مربیان جوان تر و افرادی که قبلا با من کار می کردند را نداشته و نمی خواهم بگویند آنها شاگرد مورینیو هستند. هر شخصی یک انسان با ایده های خاص خود است و می تواند تحت تاثیر یک یا چند دیگر قرار گیرد، اما در پایان آنچه اهمیت داشته خود آن انسان است.

 

1557498

 

قرار نیست من در مورد آقای بیلسا بازی کنم و بی تردید تیم من در مقابل تیم او به میدان خواهد رفت. من تمایلی به پرداختن به افراد ندارم و در واقع چنین چیزی اصلا در فوتبال وجود ندارد. ما حریفان خود را آنالیز می کنیم و همین کار را پیش از دیدار با فولام انجام دادیم این اتفاق در مورد لیدز یونایتد نیز رخ خواهد داد. از نظر من همه از سبلک بازی لیدز خبر دارند و می دانند این تیم به چه سبکی در میدان حاضر می شود."

 

تعویق مسابقات در لیگ برتر: "ما در موقعیتی هستیم که معتقدم نظرات مهم نیستند و بی تردید نظر من اصلاً اهمیتی ندارد. من فکر می کنم شما همیشه احساس می کنید که من همیشه طرفدار فوتبال هستم. اما وقتی به شرایطی رسیدیم که برای من بسیار بسیار مشکوک است ترجیح می دهم صحبت نکنم و فقط آماده باشم و به این فکر کنم که فردا قرار است بازی کنیم."

دیدگاه‌ها