کد خبر : 1730551 | 21 دی 1399 ساعت 11:26 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد 85 میلیون یورو برای پوگبا می‌خواهد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید PSG، به دنبال بردن پل پوگبا به پاریس است.

یونایتد 85 میلیون یورو برای پوگبا می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، گفته می شود که منچستریونایتد در قبال انتقال پل پوگبا در پنجره تابستانی خواهان مبلغ 85 میلیون یورو شده است.

یوونتوس و رئال مادرید دو رقیب جدی در جدال بر سر خرید ستاره فرانسوی منچستریونایتد هستند و حالا پاری سن ژرمن نیز به جمع تیم های خواهان پوگبا اضافه شده است.

 

مائوریسیو پوچتینو علاقمند است تا با امضای قرارداد با ستاره 27 ساله شیاطین سرخ که به نظر می رسد به پایان کار خود در یونایتد نزدیک شده، این بازیکن را به پارک دو پرنس ببرد.

 

یونایتد پیشتر قرارداد خود با پوگبا را تمدید کرده، اما به نظر می رسد اکنون جدایی پوگبا از منچستریونایتد قطعی است.

 

1540421

 

مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا، به تازگی تایید کرد که این به احتمال زیاد آخرین فصل حضور او در اولدترافورد است. رایولا دراین باره گفت: "دیگر طفره رفتن از این موضوع فایده ندارد. بهتر است که واضح صحبت کنیم و به آینده بیندیشیم و برای یافتن مقصر وقت تلف نکنیم.

پل در منچستریونایتد خوشحال نیست. او نمی تواند آنطور که خودش می خواهد و دیگران از او انتظار دارند، توانایی هایش را نشان دهد.

او نیاز دارد تا تیمش را عوض کند. او نیاز به تغییر سناریو دارد.

قرارداد پوگبا یک سال و نیم دیگر و در تابستان 2022 تمام می‌شود، اما بهترین راه حل برای همه این است که در پنجره بعدی (تابستان امسال) او تیم را ترک کند. در غیر این صورت ممکن است که منچستریونایتد، که من با آنها روابط خیلی خوبی دارم، او را بدون دریافت مبلغی از دست بدهد."

 

گزارش ها حاکی از آن است که منچستریونایتد خواهان 85 میلیون یورو در قبال پل پوگبا است. این مبلغ 20 میلیون یورو کمتر از هزینه 105 میلیون یورویی است که یونایتد در سال 2016 برای بستن قرارداد با پوگبا پرداخت کرد.

 

پوچتینو معتقد است که پوگبا بهترین گزینه برای او است که تیم PSG را با توجه به حضور او بازسازی کند. او باور دارد که پوگبا می تواند مانند نیمار و امباپه در این تیم بدرخشد.

 

1561091

 

پوچتینو همچنین معتقد است که می تواند رئال مادرید و یوونتوس را در رقابت بر سر خرید پوگبا شکست دهد، مخصوصا که به نظر می رسد PSG منابع مالی نامحدودی دارد و در هزینه کردن برای خرید ستاره های جدید، هیچ مشکلی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها