کد خبر : 1731553 | 26 دی 1399 ساعت 14:10 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

جلسه فوری در بارسلونا؛ لغو احتمالی انتخابات

امروز در باشگاه بارسلونا جلسه فوری برای تعیین زمان جدید انتخابات برگزار خواهد شد.

جلسه فوری در بارسلونا؛ لغو احتمالی انتخابات

به گزارش "ورزش سه"، از اکتبر 2020 و پس از استعفای جوزپ ماریا بارتومئو از ریاست بارسلونا این باشگاه زیر نظر کمیته موقت به ریاست کارلس توسکتس اداره می شود. این کمیته ماه قبل روز 24 ژانویه( 5 بهمن) را برای انتخابات ریاست باشگاه اعلام کرد و دیروز در نهایت خوان لاپورتا، ویکتور فونت و تونی فریکسا توانستند حد نصاب لازم برای رفتن به دور نهایی انتحابات را کسب کنند و رقابت برای ریاست بین این سه نفر خواهد بود.

 

 

1562763

 

 

پس از اوج گیری مجدد شیوع کرونا در ایالت کاتالونیا، دولت محلی قوانین سخت گیرانه ای را وضع کرده و قرنطینه در این ایالت اعلام شده است. مدت زمان این قرنطینه تا 25 ژانویه(6 بهمن) تمدید شده و به عبارتی روز انتخابات نیز در کاتالونیا قرنطینه حاکم خواهد بود.

دولت محلی اما برگزاری یا لغو انتخابات را بر عهده باشگاه بارسلونا گذاشته است. لاپورتا معتقد است که اگر در کاتالونیا افراد می توانند بر سر کارهای ضروری حاضر شوند، پس از مشکلی برای حضور در انتخابات هم نخواهند داشت ولی فونت و فریکسا مخالف او هستند و معتقدند بسیاری از اعضا به خاطر پاندمی کرونا در شعبات رای گیری حاضر نخواهند شد.

 

 

1562764

 

 

قرار است امروز در جلسه ای بین توسکتس و سه نامزد نهایی ریاست بارسلونا، در مورد برگزاری یا لغو انتخابات تصمیم گیری شود و گفته می شود انتخابات تا ماه آوریل(فروردین) به تعویق خواهد افتاد که قطعا خبر خوبی برای باشگاه کاتالان نخواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها