کد خبر : 1735020 | 13 بهمن 1399 ساعت 14:01 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای اکیپ

سرقت 400 هزار یورویی از ستاره پاری سن ژرمن

مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی پی اس جی هم طعمه سارقان شد.

سرقت 400 هزار یورویی از ستاره پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، پس از گذشت چند روز از سرقتی که در خانه وستون مک کنی ستاره یوونتوس اتفاق افتاد، حالا خانه مائورو ایکاردی مورد سرقت قرار گرفته و وسایلی به ارزش 400 هزار یورو از این خانه به سرقت رفته است.

 

 

1518847

 

 

طبق گزارشی که رسانه اکیپ منتشر کرده، سرقت از خانه ایکاردی شنبه شب رخ داده و خدمتکاران این ستاره آرژانتینی روز یکشنبه صبح متوجه شده‌اند که مقداری از وسایل وجود ندارد. پلیس با اطلاع از این مسئله تصمیم به آغاز تحقیقات گرفته و نمونه‌های DNA موجود در صحنه سرقت را جمع آوری کرده است. سارقان از طریق پنجره وارد خانه شده‌اند و لوازمی شامل طلا و جواهرات، ساعت و لباس را به سرقت برده‌اند. ارزش لوازم مسروقه 400 هزار یورو ارزیابی شده است.

در هنگام رخ دادن سرقت، ایکاردی در خانه حضور نداشته و در اردوی تیم پاری سن ژرمن برای دیدار مقابل لوریان به سر می‌برده. همسر و فرزندان ایکاردی هم در منزل حضور نداشتند.

 

 

1499764

 

 

این مورد اولین سرقتی نیست که برای ستارگان پاری سن ژرمن اتفاق می‌افتد. خانه‌های تیاگو سیلوا، دنی آلوز و چوبو موتینگ هم پیشتر مورد حمله سارقان قرار گرفته بود. بدترین مورد هم متعلق به تیاگو سیلوا بود که ساعت 530 هزار پوندی‌اش از خانه دزدیده شد.

دیدگاه‌ها