کد خبر : 1739725 | 06 اسفند 1399 ساعت 16:17 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

رافا واران:

من و راموس چشم بسته هم را پیدا می کنیم

سرخیو راموس و رافا واران نزدیک به 10 سال است که در رئال هم تیمی هستند و از 2017 زوج ثابت خط دفاعی رئال محسوب می شوند.

من و راموس چشم بسته هم را پیدا می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بدون سرخیو راموس اغلب در کسب نتایج خوب به مشکل برخورد می کند و این به خصوص در لیگ قهرمانان بیشتر مشهود بوده است.

کافی است به شکست های اخیر چمپیونزلیگی رئال نگاه کنید که بیشترشان در غیاب راموس رخ داده است. وقتی راموس نیست، مسئولیت دفاع رئال به رافا واران منتقل می شود؛ مدافع فرانسوی که 10 سال است برای رئال بازی می کند و یکی از کاپیتان هاست.

 

 

1517360

 

 

فصل جاری رئال مادرید دو شکست تلخ را برابر شاختار دونتسک در دور گروهی تجربه کرد. در اولین بازی فصل و در دی استفانو 2-3 مغلوب شد و در بازی برگشت در کیف نیز 2-0 شکست خورد. در هر دو بازی سرخیو راموس غایب بود و رافا واران کنار میلیتائو زوج دفاعی رئال بودند.

فصل گذشته راموس بازی برگشت رئال و سیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را هم از دست داد و زوج واران و میلیتائو بازهم ناامیدکننده کار کرد. واران روی هر دو گل سیتی مقصر بود و یک تنه باعث حذف تیمش شد.

اما واران فصل جاری در لالیگا عملکردی عالی داشته است. او در بازی با اوئسکا دو گل پیروزی بخش رئال را به ثمر رساند و روند رو به رشد تیمش را استارت زد. همان برد به همراه سه برد متوالی بعدی باعث شده تا رئال به سه امتیازی اتلتیکوی صدرنشین برود. واران در 29 بازی این فصل 2566 دقیقه در میدان بوده و حاصل کار رئال 17 برد، 7 شکست و 5 تساوی بوده است.

 

 

1517716

 

 

واران در مصاحبه با رسانه های فرانسوی و در مورد مشکلاتش در غیاب سرخیو راموس گفت:« عملکردم در غیاب راموس تغییری نمی کند. اینطور نیست که اگر راموس در میدان نباشد، من دچار افت شوم. چه راموس در زمین باشد چه نباشد، من مصمم و جدی هم تیمی هایم را از عقب زمین هدایت می کنم. ده سال است با راموس هم تیمی هستم و چشم بسته یکدیگر را پیدا می کنیم. طبیعی است که وقتی سرخیو در زمین است؛ کار من هم راحت تر می شود ولی در غیاب او هم هیچ تغییری حاصل نمی شود. قبل از شروع بازی نیازی نمی بینیم چندان صحبت کنیم چون هر دو به خوبی می دانیم طرف مقابل در زمین چگونه حرکت می کند و از برنامه های مان آگاهیم.»

 

در سه امتیازی اتلتیکو:« امسال هر چیزی امکانپذیر است. فصلی متفاوت و غیرعادی را سپری می کنیم و هر لحظه ممکن است جای تیم ها عوض شود. ما امتیازات زیادی عقب بودیم ولی با 4 برد متوالی و به لطف امتیاز از دست دادن های اتلتیکو، خودمان را به صدر نزدیک و نزدیک تر کردیم. با ادامه این روند می توانیم به صدر هم برسیم و باید بگویم که در تاریخ رئال بارها چنین اتفاقی رخ داده است.»

 

 

1562668

 

 

DNA رئال:« هیچکس نمی تواند رئال را مرده تصور کند چون ما بارها برخاسته ایم. این در ذات رئال مادرید است. ما هرگز ناامید نمی شویم و در این مهم خیلی چیزها دخیل هستند. هر کسی پیراهن رئال را به تن می کند، خیلی زود با این حقیقت آشنا می شود. رئال بارها شرایط را تغییر داده و خودم کمی پس از پیوستن به رئال و به سرعت متوجه شدم که در این باشگاه هرگز نباید ناامید شد.»

 

دیدگاه‌ها