کد خبر : 1743599 | 24 اسفند 1399 ساعت 14:45 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد یورگن کلوپ

فن دایک فصل بعد؛ یورو 2021 از دست رفت

ستاره هلندی لیورپول بعید است فصل جاری بتواند لیورپول را همراهی کند و یورو 2021 را نیز از دست خواهد داد.

فن دایک فصل بعد؛ یورو 2021 از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، در همان اوایل فصل و در ماه اکتبر بود که ویرژیل فن دایک مدافع ارزشمند و باتجربه لیورپول در برخورد با جوردن پیکفورد دروازه بان انگلیسی اورتون آسیب دید و روند تیره روزی های مرسی سایدی ها نیز از همان مقطع آغاز شد. از سوی تیم پزشکی عنوان شد ویرژیل فن دایک کل فصل را از دست داده است.

 

 

1537078

 

 

در یکی دو ماه اخیر تصاویری از این مدافع هلندی هنگام کار کردن با توپ منتشر شد تا جایی که احتمال بازگشت ویرژیل فن دایک پیش از اتمام فصل بیش از گذشته قوت گرفته است. روند ریکاوری این بازیکن به خوبی طی می شود و احتمال دارد در هفته های پایانی فصل و در صورت صعود لیورپول به مراحل پایانی لیگ قهرمانان، شاهد حضور دوباره ویرژیل فن دایک در ترکیب مرسی سایدی ها باشیم.

جو گومز و جوئل ماتیپ، دو مدافع میانی دیگر لیورپول نیز بعد از فن دایک مصدوم شدند تا شرایط برای یورگن کلوپ بسیار دشوار شود.

 

 

1485777

 

 

در حالی که خوشبینی ها مضاعف شده بود، یورگن کلوپ در مصاحبه جدید خود عنوان کرد که احتمال بازگشت فن دایک و گومز تا پایان فصل بسیار اندک است و هر دو احتمالا یورو 2021 را نیز از دست خواهند داد. کلوپ گفت که گومز حتی دویدن را شروع نکرده و فن دایک نیز در ابتدای این راه است.

این به خصوص برای تیم ملی هلند خبر ناخوشایندی است. فن دایک ستاره ای بزرگ و یک لیدر واقعی درون و بیرون زمین است و غیبت او برای قرمزهای آنفیلد بسیار گران تمام شده است. این غیبت در تیم ملی هلند نیز مشهود خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها