کد خبر : 1744657 | 29 اسفند 1399 ساعت 11:29 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

سعادتی نصیب من شد!

تهیدست: این گل را به همسرم تقدیم می‌کنم

مدافع نفت مسجد سلیمان که تک‌ گل تیمش را مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، این گل را به همسرش تقدیم کرد.

تهیدست: این گل را به همسرم تقدیم می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، میثم تهی  دست در مورد شکست نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سختی بود و ما می دانستیم پرسپولیس چند دقیقه اول فشار می‌آورد. توانستیم بازی را کنترل کنیم ولی روی یک پنالتی که نمیدانم درست بود یا خیر چون صحنه را ندی م  حریف ما به گل نرسید و روحیه ما  بالا رفت ولی پرسپولیس از هر طرفی که می توانست فشار آورد و در نیمه اول گل را زدند و با شکست وارد رختکن شدیم و نیمه دوم با تغییراتی که دادیم با  شجاعت بهتر بازی کردیم و چیزی برای از دست دادن نداشتیم و به گل هم رسیدیم ولی روی بی تجربگی بچه ها گل خوردیم. خیلی از بچه‌های ما اولین بار بود که در استادیوم آزادی بازی می کردند و اگر جلوی پرسپولیس اشتباه کنید تنبیه می شوید و بعد از آن هم با وجود فشاری که آوردیم نتوانستیم به بازی برگردیم.

 

این بازیکن در مورد گلزنی و شادی بعد از گل ادامه داد: در مورد گل تصویر سازی ذهنی کرده بودم و از قبل پیش بینی می کردم این اتفاق برایم بیفتد و بچه ها زحمت کشیدند و   من زحمات تمام بچه ها را تبدیل به گل کردم و خوشحالی ام کاملا شخصی بود و قبل از بازی به همسرم قول داده بودم که اگر اتفاق بیفتد آن را به خانمم تقدیم کنم که شادی بعد از گل هم مربوط به همین قضیه بود.


وی در مورد اعتراض سرمربی هر دو تیم یعنی یزدی و گل محمدی به داوری بعد از بازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: من نمی توانم  در مورد داوری صحبت کنم ولی ذهنیتی هست که خواسته ناخواسته به سمت پرسپولیس است. اگر همان صحنه  که برای پرسپولیس پنالتی اعلام کردند برای ما اتفاق می افتاد فکر نمی‌کنم پنالتی اعلام  می شد ولی ذهنیت ها باید عوض شود تا شک و شبهه ای  به داوری نباشد.

 

 

 


مدافع نفت در در مورد این که با گلزنی به پرسپولیس رکورد این تیم و ۶۹۰ دقیقه گل نخوردن را خراب کرد عنوان کرد: این سعادتی است که نصیب من شد ولی کاش همراه با نتیجه می شد تا ما و هوادارانمان خوشحال می شدیم.


وی در مورد رتبه دوازدهمی در جدول و کسب ۲۰ امتیاز و اینکه ادامه راه را چگونه پیش بینی می کند گفت: واقعیتش این است نیم فصل دوم خیلی سخت است. هفته بعدی ما با نساجی مازندران یک بازی خارج از خانه خیلی سخت داریم. چند روز تعطیل هستیم ولی مطمئن باشید بعدش با قدرت بر می گردیم و برای بازی ها برنامه ریزی می‌کنیم ، سعی می کنیم مقابل رقبا حداکثر امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها