کد خبر : 1745623 | 06 فروردين 1400 ساعت 20:42 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش ستاره آرژانتینی به شایعات جدایی از PSG

مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، می‌گوید از حضور در این تیم کاملا خوشحال است.

واکنش ستاره آرژانتینی به شایعات جدایی از PSG

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاری‌سن ژرمن در ابتدا مائورو ایکاردی را به شکل قرضی از اینتر به خدمت گرفت اما عملکرد خوب این ستاره آرژانتینی باعث شد که پاریسی ها قرار داد او را به شکل دائمی در بیاورند.

 

با این حال به دلیل حضور گزینه‌های زیاد در خط حمله پاری سن ژرمن شایعاتی پیرامون احتمال جدایی ایکاردی در تابستان به گوش می‌رسد؛ البته این بازیکن در مصاحبه ای که انجام داده اعلام کرده که از حضور در این تیم خوشحال است. ایکاردی گفت: " زمانی که به صورت قرضی به اینجا آمدم تمام تلاشم را انجام دادم تا بتوانم تفاوت ها را رقم بزنم و به تیم در رسیدن به اهداف خود کمک کنم.

 

 

1518847

 

 

من خیلی خوشحال شدم که باشگاه تصمیم گرفت قراردادم را به شکل دائمی در بیاورد و پیشنهاد دهد که چهار سال دیگر در این جا ماندگار شوم. همانطور که از روز اول حضورم در پاریس گفتم، برای من مایه مباهات است که در چنین تیم بزرگی حضور دارم. این همان چیزی است که یک بازیکن به دنبال آن است."

 

ایکاردی در مورد مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن، نیز گفت: " ورود سرمربی جدید برای تیم خوب بود؛ علی الخصوص برای من که اسپانیایی صحبت می کنم یک پاداش اضافه به شمار می‌آمد. ما می‌توانیم بهتر ارتباط برقرار کنیم. همچنین باید از توماس توخل به خاطر کارهایی که در باشگاه انجام داده تشکر کنیم."

 

 

1585044

دیدگاه‌ها