کد خبر : 1746365 | 12 فروردين 1400 ساعت 10:30 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

سومین پیروزی آتزوری؛

مانچینی: می‌دانستیم بازی برابر لیتوانی سخت است

تیم ملی ایتالیا با پیروزی 2-0 برابر لیتوانی با سه پیروزی پیاپی به کار خود در دور رفت از دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 پایان داد.

مانچینی: می‌دانستیم بازی برابر لیتوانی سخت است

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا شب گذشته با گل های استفانو سنسی و چیرو ایموبیله لیتوانی را شکست داد تا شاگردان مانچینی سومین برد خود را در این مسابقات کسب کرده باشند.

قهرمان چهار باره جهان سال 2018 و در جام جهانی روسیه به فینال نرسید اما روبرتو مانچینی، سرمربی این تیم، رکورد شکست ناپذیری ایتالیایی ها را به 25 بازی پیاپی بدون شکست رسانده است که با رکورد شکست ناپذیری مارچلو لیپی که در سال 2006 ایتالیا را قهرمان جهان کرد، برابری می کند.

بهترین رکورد شکست ناپذیری ایتالیایی ها اما در دست سرمربی دوبار قهرمان جهان، ویتوریو پوتسو، است که در 30 بازی بدون شکست باقی ماند.

 

1586409

 

مانچینی پس از برد شب گذشته گفت: "ما تمام بازیکنان خود را عوض کردیم. همچنین می دانستیم که به خاطر زمین چمن می دانستیم که مشکلاتی خواهیم داشت، زمین حتی خیس هم نبود. شانس های گل زیادی خلق کردیم که نتوانستیم از همه آنها به نحو احسن استفاده کنیم. اما از قبل می دانستیم که قرار است بازی دشواری باشد. برای سومین بازی همین هم خوب است."

 

1586410

 

مانچینی درباره چیرو ایموبیله، زننده گل دوم ایتالیا در دقیقه 92 گفت: "او به بهترین صورتی که می توانست بازی کرد، وضعیت فیزیکی او باید مورد بررسی قرار بگیرد چون چندان عالی نیست. مهمترین نکته این است که او و بلوتی حاضر باشند؛ گل هم بالاخره به دست می آید. بیش از هر چیز باید گفت که سه مسابقه در یک هفته خیلی دشوار است. تمام بازی ها سخت بودند."

 

دیدگاه‌ها