کد خبر : 1746491 | 13 فروردين 1400 ساعت 12:08 | 75.3K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش ال چیرینگیتو

پرز در باشگاه نبود؛ تیر رایولا و هالند به سنگ خورد؟

مینو رایولا و آلف هالند روز گذشته پس از دیدار با رئیس بارسلونا راهی مادرید شدند تا با فلورنتینو پرز رئیس رئال دیدار کنند.

پرز در باشگاه نبود؛ تیر رایولا و هالند به سنگ خورد؟

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته نشریه اسپورت با انتشار تصویری از مینو رایولا(ایجنت مشهور) و پدر ارلینگ هالند در فرودگاه ال پرات بارسلونا خبرساز شد. این دو بلافاصله راهی دفتر خوان لاپورتا رئیس بارسا شدند و دو ساعتی با وی به گفت و گو نشستند. در این ملاقات رئیس بارسا روشن ساخت که ارلینگ هالند برای آنها یک اولویت است و اینکه خواسته های مالی او را برآورده خواهند کرد.

 

 

1586639

 

 

ساعاتی بعد رایولا و ارلینگ هالند وارد شهر مادرید شدند تا به باشگاه رئال بروند. به این ترتیب مشخص شد که برای هالند فرقی نمی کند که در رئال بازی کند یا بارسا و هر تیمی شرایط او را بپذیرد به آن خواهد پیوست.

در حالی که به نظر می رسید رایولا و آلف هالند با فلورنتینو پرز رئیس رئال دیدار کرده اند، در واقع این اتفاق هرگز رخ نداد.

 

 

1574267

 

 

طبق ادعای جوزپ پِدرِرول مجری برنامه معروف ال چیرینگیتو، رایولا و هالند زمانی وارد باشگاه رئال مادرید شدند که پرز یک ساعت قبل تر باشگاه را ترک کرده بود. پدر هالند درخواست می کند تا از کمپ والدبباس بازدید کند و این مجوز برای او صادر می شود.

 

 

1586657

 

 

در محل کمپ خوزه آنخل سانچز دست راست پرز و مدیر اجرایی رئال حضور داشت و بیش از یک ساعت همراه با رایولا و پدر هالند به گفت و گو نشست. در این ملاقات البته هیچ صحبتی از مسائل مالی و قرارداد احتمالی به میان نیامده و جونی کالافات استعدادیاب رئال در آمریکای جنوبی نیز حاضر بود. 

گفته می شود رایولا و هالند امروز تور انگلیس خود را شروع خواهند کرد و با چند باشگاه بزرگ این کشور وارد مذاکره می شوند.

دیدگاه‌ها