کد خبر : 1752620 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 18:09 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

در آستانه کسب قهرمانی؛

کونته: بازیکنی خسته باشد، نیمکت‌نشین می‌شود

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، به بازیکنان این تیم درباره بازی فردا برابر کروتونه هشدار داد.

کونته: بازیکنی خسته باشد، نیمکت‌نشین می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری این هفته می تواند قهرمانی خود در سری آ را جشن بگیرد، البته در صورتی که کروتونه را شکست دهند و روز بعد آتالانتا نتواند باربر ساسولو پیروزی شود.

کونته اما به شاگردانش درباره بازی برابر کروتونه هشدار داده است: "بچه ها می دانند که باید فردا به تمامی اینتر باشیم. اگر به آنجا برویم و تلاش کنیم که کار دیگری انجام دهیم، سورپرایز ناخوشایندی دریافت خواهیم کرد.

ما به کروتونه و کاری که آنها دارند انجام می دهند احترام می گذاریم، آنها فردا برابر ما با انگیزه خواهند بود و تلاش خواهند کرد که ثابت کنند شایسته ماندن در سری آ هستند."

کونته امروز با استیون ژانگ، رییس باشگاه اینتر، که پس از هفت ماه به میلان بازگشته بود نیز ملاقات کرد.

 

1596672

 

سرمربی نراتزوری در باره این ملاقات گفت: "این یک خوشامدگویی ساده بود چرا که ما خیلی وقت بود همدیگر را ندیده بودیم. او با بازیکنان خوش و بشی کرد و برای ما آرزوی موفقیت کرد.

او خیلی خوب می داند که ما هنوز چیزی را فتح نکرده ایم.

ما و حریفان‌مان ممکن است احساس خستگی کنیم، اما ما در آستانه فتح جامی تاریخی هستیم. فکر نمی کنم که باید خسته باشیم. اگر کسی خسته است بهتر است به من بگوید و روی نیمکت بنشیند.

همه پیشرفت کرده اند و مسئولیت بیشتری به دوش گرفته اند. ما پاداش کار خود را می گیریم. حتی پینامونتی که به خاطر حضور لوکاکو، لائوتارو و سانچز وقت بازی پیدا نکرد، اکنون بازیکن بهتری نسبت به گذشته است.

این اجتناب ناپذیر است: وقتی سخت کار می کنید، همیشه رشد شخصی پیدا خواهید کرد."

دیدگاه‌ها