کد خبر : 1752877 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 01:21 | 23.9K بازدید | 2 دیدگاه

رئال مادرید 2-0 اوساسونا: سایه به سایه اتلتیکو

رئال مادرید با پیروزی 2-0 مقابل اوساسونا، به دو امتیازی اتلتیکو مادرید در صدر جدول لالیگا برگشت.

رئال مادرید 2-0 اوساسونا: سایه به سایه اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان در دیدار امشب کار راحتی مقابل اوساسونا نداشتند اما در نهایت با گل های دقایق پایانی ادر میلیتائو و کاسمیرو به پیروزی دست پیدا کردند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 16، روی ارسال اودریوسولا و ضربه سر وینیسیوس، این آسنسیو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

 

 

1597061

 

 

در حالی که رئالی ها به دنبال گل بودند، در دقیقه 23 این اوساسونا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه سانچس را کورتوا به هر شکل ممکن دفع کرد. دو دقیقه بعد، روی ارسال مارسلو، این ادن هازارد بود که روی تیر دوم صاحب موقعیت شد اما شوت محکم او را هررا با یک واکنش سریع به بیرون فرستاد.

در دقیقه 26 بار دیگر هررا به کمک اوساسونا آمد و این بار ضربه سر میلیتائو را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

برتری رئالی ها ادامه داشت اما در دقایق پایانی نیمه اول، بازیکنان این تیم موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد نکردند. در مقابل این تیم میهمان بود که در آخرین ثانیه های نیمه اول به گل رسید اما داور این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

 

1597058

 

 

در نیمه دوم هم دو تیم  بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 54، مونکایولا با یک شوت محکم دروازه رئال را هدف قرار داد اما بعد از واکنش کورتوا، ناچو توپ را دفع کرد.

سه دقیقه بعد، روی یک ضربه آزاد از آسنسیو، این میلتائو بود که با یک ضربه والی، شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی برای دقایقی افت کرد تا اینکه در دقیقه 67، رودریگو بعد از عبور از مدافع اوساسونا، صاحب موقعیت شد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

 

1597080

 

1597069

 

 

تلاش رئالی ها برای رسیدن به گل سرانجام در دقیقه 76 نتیجه داد و ادر میلیتائو حساب کار را 1-0 کرد. روی ضربه کرنر ایسکو از سمت راست دروازه اوساسونا بود که میلیتائو بالاتر از مدافعان حریف ضربه را زد و دروازه را باز کرد.

هنوز تیم میزبان از شوک این گل خارج نشده بود که رئال در دقیقه 80 به گل دوم رسید. روی حرکت خوب بنزما و پاس در عمق او، کاسمیرو ضربه ای اتفاقی به توپ زد که باعث انحراف مسیر آن شد و توپ به گوشه دروازه میهمان رفت.

 

 

1597068

 

 

در دقایق پایانی سرمربی اوساسونا تلاش کرد با چند تغییر، گل های خورده را جبران کند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-0 رئال به پایان رسید.  

دیدگاه‌ها