کد خبر : 1756775 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 20:34 | 40.6K بازدید | 2 دیدگاه

"می‌خواهم همه چیز را ببرم"

بازیکن رویایی نیمار؛ مخلوطی از رونالدو، مسی و امباپه

نیمار، فوق ستاره برزیلی PSG، درباره اینکه اَبَربازیکن فوتبال جهان و بازیکن رویایی او چه خصوصیاتی باید داشته باشد صحبت کرده است.

بازیکن رویایی نیمار؛ مخلوطی از رونالدو، مسی و امباپه

به گزارش "ورزش سه"، نیمار برای ساختن یک ابرفوتبالیست، مهارت هایی از کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، کیلیان امباپه و زلاتان ابراهیموویچ را قرض می گیرد.

ستاره برزیلی PSG همچنین کمی هم از توانایی های خودش به همراه خصوصیاتی از هم تیمی هایش در پاریس و برندگان جام جهانی را در دفاع و هافبک، در ابربازیکن فرضی به کار برده است.

رابرت لواندوفسکی، مهاجم استثنایی بایرن مونیخ، نیز از دیگر کسانی است که نیمار از توانایی هایش در ساختن یک ابر بازیکن بی نقص استفاده می کند.

نیمار در پاسخ به این درخواست که با گرفتن مهارت هایی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان یک بازیکن کامل و رویایی، در واقع ابربازیکن بسازد، گفت: " اوه پسر... بازیکن کامل؟ خودم را باید در نظر بگیرم یا نه؟ خودم هم حسابم؟ خوبه.

به نظرم فیزیک کریستیانو رونالدو، انعطاف‌پذیری زلاتان ابراهیموویچ،  ضربات سر سرخیو راموس، سرعت امباپه، پای چپ مسی، پای راست خودم، جاگیری رابرت لواندوفسکی، تکل های انگولو کانته و خلاقیت مارکو وراتی در خط هافبک."

 

1603759

 

پاری سن ژرمن در نبرد بر سر قهرمانی در لیگ یک فرانسه همچنان با یک امتیاز کمتر در تعقیب لیل صدرنشین است و تکلیف قهرمانی در آخرین بازی فصل مشخص خواهد شد. روز چهارشنبه اما پاریسی ها توانستند بدون حضور نیمار که از شرکت در این بازی محروم بود، با شکست موناکو به قهرمانی در جام حذفی فرانسه برسند.

نیمار به تازگی قرارداد جدیدی با پاریسی ها امضا کرده و قرار است تا سال 2025 در PSG بماند. ستاره برزیلی امیدوار است حالا که برنامه اش برای چند سال آینده مشخص شده است، با پاری سن ژرمن بتواند همچنان به کسب افتخار ادامه دهد.

 

نیمار درباره هدفش در سال 2021 گفت: "برنامه برای امسال این است که در هر رقابتی که شرکت می کنم برنده شوم. مطمئن نیستم که در بازی های المپیک شرکت کنم، اما می دانم که عاشق بردن هستم و می خواهم در هر تعداد رقابت که ممکن است بازی کنم. بگذارید ببینیم چه پیش می آید."

 

 

دیدگاه‌ها