کد خبر : 1756842 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 11:19 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

دفاع دروازه‌بان سابق از سرمربی؛

کاسیاس: دلیلی برای انتقاد از زیدان وجود ندارد

ایکر کاسیاس، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، معتقد است که میراث درخشان زین الدین زیدان، بدون در نظر گرفتن چگونگی سرنوشت قهرمانی لالیگا، دست نخورده باقی خواهد ماند.

کاسیاس: دلیلی برای انتقاد از زیدان وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، ایکر کاسیاس با دفاع از زین الدین زیدان در ارتباط با صحبت هایی که راجع به جدایی او از رئال مادرید در تابستان مطرح است، می گوید که زیدان را نمی توان به خاطر هیچ چیز مورد انتقاد قرار داد.

تعدادی از معتبرترین رسانه های ورزشی جهان گزارش کرده اند که زیدان به بازیکنانش گفته در پایان فصل از رئال مادرید جدا خواهد شد.

فصل 21-2020 فصلی پرماجرا و سخت برای رئال مادرید بوده است و آنها نتوانستند از عنوان قهرمانی فصل پیش خود برابر اتلتیکو مادرید دفاع کنند. اکنون در آستانه آخرین بازی فصل لالیگا، اتلتیکو با دو امتیاز بیشتر از رئال صدرنشین است و تنها یک معجزه می تواند زیدان و شاگردانش را به قهرمانی برساند.

کاسیاس اما تاکید می کند که هیچکس حق ندارد زیدان را قضاوت کند.

 

1603857

 

دروازه بان اسطوره ای سابق رئال مادرید معتقد است که میراث زیدان در سانتیاگو برنابئو در صورتی که او پس از یک فصل بدون جام این باشگاه را ترک کند هم بدون گزند باقی خواهد ماند، مخصوصا با توجه به اینکه او پیش از این سه قهرمانی در چمپیونزلیگ و دو قهرمانی در لالیگا را با سپیدپوشان مادرید کسب کرده است.

کاسیاس گفت: " زیدان را نمی توان به خاطر هیچ چیز مورد انتقاد قرار داد. آنچه او به دست آورده باورنکردنی است و فقط در دسترس افراد بسیار محدود و یا حتی فقط یک شخص است."

 

زیدان پس از پیروزی 1-0 رئال برابر اتلتیک بیلبائو در هفته گذشته، در رابطه با شایعاتی که می گویند او به بازیکنان خود گفته از باشگاه جدا خواهد شد، گفت: "چطور ممکن است الان به بازیکنان بگویم که دارم می روم؟ ما داریم از همه توان‌مان برای کسب قهرمانی مایه می گذاریم و آن وقت من بگویم راستی  من رفتنی ام؟

افرادی که بیرون از این باشگاه هستند می توانند هر چه دوست دارند بگویند، اما من هرگز چنین چیزی را به بازیکنانم نمی گویم."

 

1603859

 

رئال در صورت پیروزی خانگی مقابل ویارئال در آخرین روز فصل، هنوز شانس اندکی برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل پیش خود خواهد داشت.

تیم زیدان با اختلاف دو امتیاز از اتلتیکو عقب است. اتلتیکوی صدرنشین نیز قرار است در آخرین بازی خود با رئال وایادولید دیدار کند، اما این تیم نسبت به رقیب همشهری خود نتایج رو در روی بهتری کسب کرده است و تنها در صورت شکست اتلتیکو و  پیروزی رئال، شاگردان زیدان می توانند در آخرین روز این فصل قهرمانی در لالیگا را جشن بگیرند.

کاسیاس در این باره افزود: "ترجیح می دادم که رئال مادرید صدرنشین باشد اما امیدوارم که وایادولید بتواند این هفته به ما کمک کند. برای همه آرزوی موفقیت و خوش شانسی می کنم، اما بگذارید ببینیم خودمان کمی بیشتر شانس می آوریم تا بتوانیم لالیگا را ببریم."

 

 

 

دیدگاه‌ها