کد خبر : 1763381 | 02 تیر 1400 ساعت 16:01 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

صلح موقت ملی پوشان اسپانیا با مردم معترض

اسپانیایی ها اصلا از شیوه بازی تیم ملی کشورشان در یورو 2020 راضی نیستند.

صلح موقت ملی پوشان اسپانیا با مردم معترض

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در یورو 2020 هر سه بازی دور گروهی خود را در ورزشگاه لاکارتوخای سویا میزبان است.

لاروخا در نخستین بازی برابر سوئد به تساوی بدون گل رسید. در دیداری که آلوارو موراتا موقعیت های زیادی را از دست داد تا از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه هو شود. اتفاقی که بازتابی منفی در رسانه ها داشت و باعث شد ملی پوشان اسپانیا با مردم وارد قهر شوند.

 

 

1612270

 

 

در دومین بازی خبری از سوت نبود ولی اسپانیا بازهم نتوانست برنده شود و برابر لهستان به تساوی بدون گل رسید تا کار صعودش به اما و اگر کشیده شود.

پس از بازی برابر لهستان، ملی پوشان اسپانیا در حالی به هتل برگشتند که ترجیح دادند هیچ واکنشی به هواداران نشان ندهند.

اسپانیا دو روز گذشته را در کمپ لاس روساس مادرید تمرین کرد و واکنش ملی پوشان به تشویق های هواداران بازهم با بی تفاوتی همراه بود تا اعتراض رسانه های این کشور را باعث شود. آنها معتقدند پس از دو تساوی در زمین خودی، بازیکنان ملی پوش حق این را ندارند تا با مردم قهر کنند و به جای پاسخ به ابراز احساسات شان، سر در گوشی های موبایل خود داشته باشند.

 

 

1615398

 

 

به نظر می رسد که پس از جلسه دیروز کادر فنی با بازیکنان، این مشکل حداقل موقتی حل شده باشد چرا که دیروز و با ورود کاروان اسپانیا به هتل محل اقامت شان در سویا، بازیکنان به حمایت های هواداران واکنشی مثبت نشان دادند و با دست تکان دادن، حداقل موقت با مردم وارد صلح شدند.

اسپانیا امشب باید اسلواکی را شکست دهد تا به شکل قطعی راهی دور بعد شود. در صورت تساوی و نیز توقف لهستان برابر سوئد نیز اسپانیا راهی دور بعد می شود. حذف در دور گروهی بدون شک اعتراضات را مضاعف خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها